fbpx

ראייתו של שוער הנערים שבה אליו – נותח ע"י מנהל מחלקת העיניים בזיו

ראייתו של עומר בן חיים, שוער בקבוצת נערים ג' של מ.ק. הגולן – קצרין, שבה אליו לאחר ניתוח מיידי שביצע בו מנהל מחלקת העיניים של המרכז הרפואי זיו בצפת ד"ר אוצם חסיד.

צילום: המרכז הרפואי "זיו"

עומר שיחגוג בחודש מאי הקרוב – 15 נפצע בעינו השמאלית כתוצאה מכדור שפגע בו בעוצמה רבה במהלך משחק אימון ביום שישי האחרון. זה קרה בסמוך לכניסת השבת. ד"ר אוצם חסיד שהה באותה העת בארוחת השבת עם משפחתו והוזעק במהלכה כדי לטפל בעומר. כתוצאה מפגיעת הכדור בעינו, הבדיקות העלו כי הרשתית נפגעה ונפרדה מחלקה האחורי של העין. הדבר הוביל באופן מיידי לירידה משמעותית ביכולתו של הנער לראות בעינו השמאלית, מה שיכול היה להוביל לעיוורון קבוע במידה ולא היה מטופל במהירות.
לאחר הטיפול הראשוני, הוא נותח והרשתית הוצמדה בחזרה לחלקה האחורי של העין.

מנהל מחלקת עיניים במרכז הרפואי זיו ד"ר אוצם חסיד סיפר: "זו היתה חבלה קשה מאוד. אולי הכי קשה שאליה נחשפתי כתוצאה מפגיעת כדורגל בעין. הפגיעה הזו יכולה היתה לסכן את ראייתו של עומר לתמיד. ביצענו ניתוח מורכב שהצליח ובכך הצלנו את הראייה בעין השמאלית. עומר ימשיך להיות אצלנו במעקב ואני צופה להמשך שיפור במצב העין".

עומר שנכח השבוע במרכז הרפואי זיו לצרכי ביקורת לא שכח להודות לצוות הרפואי שטיפל בן ובראשו ד"ר אוצם. "כשספגתי את הכדור בעין חשבתי מיד שהתעוורתי. ראיתי בהתחלה רק צבע לבן ולאחר מכן שחור ובסוף אדום. זכיתי לטיפול צמוד מהצוות הרפואי של זיו שלא עזב אותי לרגע. קיבלתי את הראייה שלי בחזרה ועל זה אני מודה לכל מי שטיפל בי במסירות ובמקצועיות", אמר עומר בן חיים בהתרגשות.השוער הצעיר, יחזור לעמוד בין הקורות של קבוצת הנערים מקצרין ממש בקרוב.

השאר תגובה

דילוג לתוכן