ראשי הרשויות בגליל לחכ"ים מהאופוזיציה שהגיעו לחמ"ל בחצור – "ככה לא ניתן להמשיך, דורשים שינוי מדיניות"

היום (ראשון) התקיימה ישיבה מיוחדת בחמ"ל החירום של חצור הגלילית וזאת לאחר ימים סוערים במרחב הצפוני עם ירי טילים, מל״טים, יירוטים, שריפות ואזעקות בלתי פוסקות.

צילום: דוברות חצור הגלילית.

ראש מועצת חצור הגלילית מיכאל קבסה אירח את ראשי הרשויות: ראש פינה- מוטי חטיאל, גוש חלב- שריף נג'ים ומועצת יסוד המעלה- תמיר שלום, אל המפגש הגיעו גם חברי הכנסת שביקשו להביע תמיכה; ח״כ מרב בן ארי, ח״כ פנינה תמנו שטה, ח"כ אפרת רייטן מרום; ח"כ עודד פורר, ח"כ זאב אלקין.

במהלך המפגש הבהירו כלל ראשי הרשויות כי נדרש שינוי מהותי ביחס ובטיפול בבעיות הביטחוניות בגליל וכי המצב הינו בלתי אפשרי. כמו כן עלתה סוגיית התמיכה בבעלי העסקים המתמודדים עם מציאות בלתי אפשרית וקריסה כלכלית. כמו כן ציין ראש מועצת חצור הגלילית כי לחצור הגיעו כ-300 מפונים ועליהם המדינה מעניקה תקצוב מגוחך של כמה אלפי שקלים בודדים בשנה כך שהרצון הטוב לסייע למפונים הופך למעמסה על הרשויות הקולטות.

ראש מועצת חצור הגלילית מיכאל קבסה סיכם ואמר: ״במציאות הנוכחית לא ניתן להמשיך. בעלי העסקים בגליל קורסים, התיירות מתה, התושבים נמצאים בחרדות והילדים בטראומה. מי שפונה מתמודד עם מציאות של עקירה מביתם ללא אופק של חזרה, ומי שנשאר מתמודד עם מלחמה יום יומית. אנחנו דורשים מתן מענה אמיתי ומשמעותי למצב בגליל הן מבחינת פתרון לסוגייה מעבר לגבול וטיפול מעמיק ואמיתי בחיזבאללה והן מבחינת מיגון הגליל ושיקום הגליל״


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן