ראש מועצת יסוד המעלה אילן אור חולה בקורונה: "המחלה מתעתעת – לכו להתחסן"

ראש מועצת יסוד המעלה, אילן אור נמצא חיובי לקורונה. בפוסט שהעלה ראש המועצה בדף הפייסבוק שלו הוא עדכן את התושבים ואת כל מי שהיה בקרבתו.

אילן אור, בדף הפייסבוק: " חליתי בקורונה. ביום החמישי לחשיפה עם החולה המאומת נבדקתי לקורונה והתוצאה היתה שלילית. עפ"י ההנחיות נכנסתי לבידוד. במהלך ימי הבידוד הרגשתי בריא. עפ"י ההנחיות החדשות כדי לסיים בידוד לאחר עשרה ימים עם מגע עם חולה מאומת, יש להיבדק שוב (בדיקה שנייה) ביום התשיעי. תוצאות הבדיקה השנייה איבחנו אותי כחיובי למחלה. תסמיני המחלה החלו ביום העשירי לחשיפה. לשמחתי בשל הבידוד והעדרותי מהמועצה לאחר החשיפה עם החולה המאומת, לא נדרשים עובדי המועצה או מי מתושבי המושבה להיכנס לבידוד. המחלה מתעתעת וניתן להידבק בכל מקום. בימים הקרובים ניתן יהיה להתחסן".

ראש המועצה קורא לתושבי המועצה ללכת להתחסן: "אנא מכן/ם, בשבילכם, בשביל בני משפחותיכם , חבריכם והסובבים אתכם, לכו להתחסן!!. גם אם יש אולי סימפטומים בעקבות החיסון, אלה עדיפים על הסיכויים לחלות ולהדביק את קרוביכם.תודה למד"א , פיקוד העורף , למשרד הבריאות ולקופת חולים על הטיפול המסור הזמין והמקצועי. לכו ולהתחסן!! מתחסנים בטוח.בריאות שלמה לכולנו, שבוע טוב- אילן"


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן