מכוונים גבוה: בצפת רוצים פליאוף עליון – מתחילים אצל זיו תבור במעלות שסימן לעצמו את הלאומית כמטרה

קבוצת מ.ס. צפת או בשמה החדש כפי שמופיע באיגוד הכדורסל הפועל צפת/ גליל פותחת את עונתה השנייה בליגה הארצית ביום שלישי במשחק חוץ במעלות.

777

משחק הפתיחה של צפת מול העולה החדשה לליגה הארצית, הפועל מעלות, מבטיח משחק לא קל מול קבוצה שאפתנית שהשקיעה כסף רב ותרצה מול הקהל הביתי לפתוח עם ניצחון. מעלות המודרכת ע"י אקס שחקן הפועל צפת, זיו תבור ניהנת מסגל שחקנים מעולה בהם אורן בן חמו הוותיק ששיחק אף הוא בצפת ועופר דיגמל שהיה אמור לחתום בצפת אך העדיף את הכסף של מעלות. 

העונה הציפיות מקבוצתו של המאמן, שלום (פופי) חדד גבוהות יותר מהעונה החולפת בה סיימה הקבוצה במקום השישי. רוב סגל השחקנים נשאר ואת בעיית השחקן הגבוה ממנו סבלה הקבוצה אמור לפתור הסנטר מתן סונגו. שעלה אשתקד עם הפועל חיפה ללאומית.

מספר 1: טרוור סטארק - תצוגת כדורסל מדהימה.

האמריקאי, טרוור סטארק ממשיך עונה נוספת בקבוצה לאחר שזכה לאמון הצוות המקצועי של ויצטרך להוכיח שההחלטה על כך הייתה נכונה. בקבוצה מקווים שההכנות המוקדמות לפתיחת הליגה שכללו מספר משחקי אימון והשקט לה זוכה הקבוצה בעיקר בגלל תמיכת העירייה, תניב תוצאות.

בקבוצה לא ממהרים לצאת בהצהרות, אך אין ספק שכוונותיה של הקבוצה הם גבוהות והמטרה לנסות להתברג לארבעת הקבוצות שיעפילו לפליאוף העליון.  לפני מספר ימים נערך בביתו של מנהל הקבוצה, חיים זינגר ארוחת ערב לגיבוש השחקנים בצוותא עם ראש העיר, אילן שוחט,ומ"מ ארקדי בארסט, חבר מועצת העיר, יגאל שטרית. 

14656326_10154587818104720_6416403965551761716_n

ביום ראשון במחזור השני תארח צפת את הפועל עכו. במחזור השלישי תשחק בלב השרון. במחזור הרביעי בבית מול אליצור נתניה. אקדמיית וינגייט תארח את צפת במחזור החמישי. הפועל ג'ת תגיע לצפת במחזור השישי. צפת תשחק בחדרה במחזור השביעי. בית"ר כפר יונה תתארח בצפת במחזור השמיני. צפת תפגוש את מוצקין בחוץ במחזור התשיעי. שבוע לאחר מכן הקבוצה תנוח ותהיה חופשית. במחזור ה-11 תארח  צפת את מכבי פתח תקווה. צפת תתארח במחזור ה-12 בעמק חפר. מחזור הנעילה של הסיבוב הראשון ייערך ב-15.01.17 כשצפת תארח את הפועל נשר. הליגה תסתיים ב-18.04.17 ולאחר מכן יחלו משחקי המבחן ללאומית לשם מייחלים הצפתיים להגיע.  


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן