רעיונות מקוריים לסיורים שיתאימו ליום גיבוש של צוות עובדים

במיטבם, ימי גיבוש לעובדים מצטיינים באווירה ובסגנון מקורי. במידה והם מתכוננים בצורה מיוחדת, הם מספקים חבילה מושלמת של יתרונות. גיבוש, עניין, חידוש, רעננות. דרך טובה לקיים ימי גיבוש לצוותי עובדים, היא לארגן סיור. להלן כמה רעיונות מקוריים לסיורים, בקונספט משודרג. 

סיורים בטעם טוב 

זה לא חדש שבימי גיבוש מקיימים ארוחה משותפת, בבית קפה או במסעדה. לעיתים, ביום הגיבוש מקיימים ארוחת טעימות בנוסח חלבי, בסגנון איטלקי, לפעמים צרפתי או אסייתי. כדי ליהנות מחוויית משובחת ומגבשת של אוכל, אבל בצורה מקורית יותר, שלבו זאת עם סיור מעניין. נצרת היא אחת הערים המרתקות בארץ, שמושכת תיירים מכל העולם. אבל מסתבר שדווקא ישראלים מבטן ומלידה פחות מכירים את העיר המיוחדת ואת האווירה שבה. קבלו, אם כן את הרעיון של ביקור בעיר, במסגרת סיורים קולינריים בנצרת המיוחדת. זה לא רק אוכל, זה גם התרבות וכל הסיפורים, האגדות והפולקלור שמסביב. 

סיורים תיאטרליים או אגדיים 

לצד נצרת, יש עוד מקומות רבים בארץ, בעלי רקע מיוחד ותרבות שלימה מסביב. בכל מפה תוכלו למצוא עשרות אם לא מאות אתרים שכאלה. אבל כדי להפוך את הסיור למקורי במיוחד, תוכלו לשלב בו הדרכה אך לא במובן המקובל. במקום להזמין מורה דרך שיוביל וינהיג את יום הגיבוש, תוכלו להזמין מדריך שהוא גם שחקן או יוצר מסוג אחר. סיור בהדרכה של שחקן שממש נכנס לתפקיד, יכול לסחוף את העובדים לימים אחרים, לתקופה אחרת. כשזה נעשה היטב, מתקבלת חוויה אותנטית ובלתי נשכחת. ישנם כמה וכמה מספרי סיפורים מוכשרים, שיכולים להעביר סיורים אגדיים, באתרים מופלאים. 

סיורים עם אתגרים  

בסיורים מהסוג הרגיל, אפשר להגיע מנקודה לנקודה, עם מדריך שמסביר ומתאר מה רואים. אבל ליום צוות וליום גיבוש מסוג מקורי יותר, אפשר לארגן סיורים עם אתגרים. לדוגמא, משלבים בסיור משימות צוותיות. סיורים בשילוב פעילות בצוותים, הם בעלי ערך מגבש וגם ערך עסקי. הם מועילים לעידוד שיתוף פעולה, לתקשורת במקום העבודה. מלבד זאת, ההשתתפות באתגרים או במשימות, יוצרת מעורבות חזקה. פעילות אינטראקטיבית כמעט תמיד מהנה יותר מאשר השתתפות פסיבית. 

סיורים ופעילות התנדבותית 

חברות שונות בישראל הבינו שעשייה חברתית היא חלק מהדי אן איי שלהן. לעיתים את הכפפה הזאת מרימים המנהלים ולעיתים זה מגיע ממש מהשטח. אם רוצים לארגן יום גיבוש מקורי באמת, אפשר לעשות זאת בסגנון של פעילות התנדבותית. צוות העובדים מגיע עם מדריך או נציג של ארגון חברתי. מקבלים הסבר על המקום או על גורמים הזקוקים לעזרה ולסיוע. לאחר מכן משלבים ידיים בעשייה חשובה. דוגמאות לא חסרות, עשייה כזאת יכולה להיות ניקיון בחופים. עשייה מסוג אחר יכולה לכלול צביעה של בתי קשישים נזקקים בשכונות מצוקה. גיבוש עם תועלת חברתית, בעת ובעונה אחת. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן