fbpx

שאולי שמעון מונה למפקד תחנת הכיבוי האזורית גליל גולן

אתמול התקיים טקס החלפת פיקוד בתחנת הכיבוי האזורית גליל גולן טפסר משנה שאולי שמעון נכנס לתפקידו והחליף את קודמו בתפקיד תת טפסר יאיר אלקיים שהתמנה לסגן מפקד מחוז.

צילומים:דובר כבאות והצלה מחוז צפון

בטקס השתתפו נציב הכבאות רב טפסר דדי שמחי, סגן הנציב טפסר שמעון בן נר, מפקד מחוז צפון טפסר ניזאר פארס, סגל הפיקוד הבכיר של המחוז, עובדי התחנה, גמלאים ונציגים ממשטרת ישראל, צה"ל ועוד.
מדברי מפקד התחנה הנכנס טפסר משנה שאולי שמעון: "היום אני מקבל את הפיקוד על תחנת גליל גולן וזאת בהוקרה עמוקה על האמון שנותנים בי, בתפקיד זה מחובתי לפעול אל מול האתגרים המאפיינים את התחנה ובמציאות ביטחונית מורכבת המחייבת אותנו לפעול בתבונה".

מפקד התחנה היוצא תת טפסר יאיר אלקיים ציין בדבריו בטקס: "הייתה לי הזכות לגדול ולפקד על תחנת גליל גולן תחנה מצויינת, שבזכות המקצועיות הרבה של לוחמיה אנו עומדים בכבוד במטרה של הצלת נפש וצמצום הנזק לרכוש".

מפקד המחוז טפסר ניזאר פארס: " מודה ליאיר על התקופה שבה פיקד בהצלחה רבה על תחנת גליל גולן, תחנה גדולה עם הרבה אתגרים ומאחל לשאולי עם כניסתך לתפקיד מפקד תחנת הכיבוי גליל גולן, עומד בפניך אתגר פיקודי מורכב. אני סמוך ובטוח כי הניסיון הרב שצברת במגוון תפקידיך יסייע בידך לרתום את כלל הגורמים יחד לעשייה רבה ומשמעותית, עשה חיל".

נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי "ראשית אני מברך את תת טפסר יאיר אלקיים על שבע שנים מאתגרות בתחנה עם שלל אתגרים רואים פה את החיבור החזק לקהילה ולגופי השת"פ ולך שאולי המפקד הנכנס, החלפת מפקד היא הזדמנות, אני מאחל לך שתיקח את התחנה על כל עובדיה לגבהים חדשים".

השאר תגובה

דילוג לתוכן