שבועיים לפני משחק העונה: צפת וכפר סבא מתחממות – צפת הביסה את כרמיאל – כפר סבא ניצחה את עכו

קבוצת מ.ס. דניאל צפת ממשיכה את הדהירה שלה לסיים במקום הראשון בפליאוף העליון כשנותרו 5 מחזורים לסיום (מלבד משחק ההשלמה של צפת בבית ביום רביעי מול מוצקין.

איתי גבע הקלע הבולט במשחק עם אוהדת צעירה.

כעת מסתמן שצפת, כפר סבא ושומרון יסיימו בשלושת המקומות הראשונים שעל המקום הרביעי יתמודדו עכו, מגידו וגלבוע ברוש. ביום ראשון הבא תתארח צפת למשחק חשוב מאוד בעכו. הקבוצה המקומית תרצה לגמול לצפת מהפסדה בסיבוב הראשון מנגד צפת תרצה לנצח על מנת להגיע למשחק העונה שייערך בצפת בעוד כשבועיים מול כפר סבא בלתי מנוצחת בסיבוב השני. כפר סבא התאוששה מהפסדה למגידו וניצחה את הפועל עכו, 77:90. במחזור הבא תתארח כפר סבא בעמק חפר וסביר להניח שהיא תצליח לצאת ממשחק זה בשלום.

דביר אוחנה באמצע בין עוזר המאמן טל כהן והמטמן ליאור קרת.

צפת אירחה בראשית השבוע את מכבי כרמיאל לדרבי אזורי ולא התקשתה להשיג את ניצחונה ה-13 העונה. מול קהל ביתי אוהד שתמך מדקות הפתיחה צפת סיימה את הרבע הראשון ביתרון מבטיח 8:23.
גם ברבע השני הבדלי הרמות היו ברורים – צפת המשיכה ללחוץ על הגז הראשות ניהול משחק מצויין של רון סבג. צפת מסיימת את המחצית בהפרש של 24 נקודות, 23:47. ברבע שלישי צפת המשיכה באותו קצב עם דביר אוחנה ,ירושלמי וזקסבסלים מכל צד וסיום הרבע 44:69. ברבע הרביעי, האורחים הצליחו רק לצמק ל- 70:86, מה שלא מנע את הפסדם ה-14 העונה.
לצפת קלעו: איתי גבע – 18, אליאב אוחנון – 16, רועי נברו – 13, דביר אוחנה – 11, שקד ירושלמי – 10, רם זקס – 10, רון סבג – 5, שלו הר אבן ואנדרי קוליש – 2 כ"א.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן