ניצחון חמישי ברציפות למוליכה צפת – ניצחה את קרית אונו

קבוצת מ.ס. צפת חזרה מהפגרה הקצרה עם חששות ממוקש בדמותה של הקבוצה האורחת מקרית אונו ומשעת המשחק הלא רגילה שהוזזה ב-30 דקות ל-20:30. צפת נאלצה להזיע כדי להשיג את נצחונה החמישי ברציפות.

באימוני השבוע האחרונים הזהיר המאמן שלום (פופי) חדד את שחקניו משאננות למרות שמדובר בקבוצה מהתחתית, אך קבוצה שיודעת להתעלות דווקא במשחקי חוץ. צפת מול קהל חם ואוהד רצתה לשמור על מיקומה הראשון ולהוכיח לכל המקטרגים כי מיקומה בצמרת הוא לא מקרי למרות שהקבוצות עם התקציב הגדול מפגרות אחרי צפת.  

האורחים היו יותר ערניים ברבע הראשון ואף הוליכו ב-6 הפרש. הרבע הסתיים בשיוויון 22:22. גם ברבע השני צפת לא הייתה מרוכזת ואפשרה לקרית אונו לרדת למחצית עם יתרון,41:36. חניכיו של ניר מטלון ניצלו יכולת לא טובה של צפת גם ברבע השלישי והגדילו את יתרונם ל- 7 הפרש 63:56.

את הרבע האחרון פתחה צפת בריצה של 3:13 ועלתה ליתרון 65:69 בדקה- 34. המותחן נמשך עד תום המשחק בו צפת ניצחה,72:77, אומנם בקושי אבל ניצחה. " צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה",אמר, המאמן חדד בתום המשחק. קולעי הנקודות לצפת: סונגו – 21, סלוצקי -18, דיגמל -13,מור -10, שורצוולד – 6, ביתן -5, סמדג'ה ואלון 2 כ"א. במחזור הבא תתארח צפת באולם "איש שלום" בכפר יונה, מול בית"ר המנוסה, ממרכז הטבלה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן