שבוע של משחקי הכרעה בליגה למקומות עבודה בצפת

שני מחזורים נותרו לסיום הליגה למקומות עבודה של עיריית צפת והמשחקים ממשיכים לעורר עניין. קבוצת אלירנס – הסעות סגל תבטיח את עלייתה אוטומטית לחצי הגמר במידה ותנצח את שני המשחקים הנותרים ביום שני מול שווארמה בארכה וביום רביעי מול מס הכנסה מהתחתית.

כעת מדורגת אלירנס במקום השני עם מאזן מושלם של 4 נצחנות ומשחק פחות מהמוליכה, מרום הגליל לה יש 13 נקודות. מרום הגליל שככל הנראה תסיים במקום השני תשחק במחזור הנעילה ברביעי מול האחרונה נתיב אקספרס שעדיין ללא ניצחון. משחק צמרת מסקרן על המקום השלישי ייערך ביום שני הקרוב. קבוצת בית החולים לה יש 11 נקודות תתמודד מול שווארמה בארכה לה יש 9 נקודות על המקום השלישי לבארכה יש גם משחק חסר. משחקים נוספים שייערכו השבוע. מרום הגליל מול נתיב אקספרס (רביעי) ועיריית צפת מול מס הכנסה (שני). כאמור הראשונה תעפיל אוטומטית לחצי הגמר.

יתר המשחקים בשלב רבע הגמר ייערכו על הזכות להעפיל לחצי הגמר מקום שני תשחק מול מקום 7. מקום 3 מול 6. מקום 4 מול 5. המשחקים נערכים במגרש ברמת רזים סמוך לבריכת השחיה. תוצאות מהמשחקים האחרונים: מרום הגליל – בית החולים 5-6. שווארמה בארכה – מס הכנסה 3- 4. עיריית צפת – נתיב אקספרס 2-8. אלירנס/ הסעות סגל – בית החולים 2-4. מס הכנסה – נתיב אקספרס 1-2.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן