fbpx

שבחים למחלקת העיניים בזיו: ראייתו של פעוט ניצלה תודות לניתוח ראשוני להסרת קטרט מולד

ראייתו של פעוט שנולד רק לפני כחודש ימים ניצלה ותתפתח כעת כמו יתר הילדים, זאת לאחר שניתוח קטקט מולד שבוצע בו הצליח. ד"ר נאסר עורואה ממחלקת העיניים במרכז הרפואי זיו המומחה ברפואת עיניים לילדים ובתחום הקטרקט והקרנית, ניתח את הפעוט בהצלחה.

כיצד מזהים קטרקט מולד אצל תינוק?
לאחר הלידה מתבצעת סדרת בדיקות לרך הנולד. אחת מהן, היא בדיקת הריפלקס האדום שמוחזר מהעין לאחר שמאירים עליה. במקרה בו הריפלקס הזה נעצר או מעומעם, עולה החשד כי הפעוט נולד עם קטרקט ולכן יש לבצע ניתוח.הניתוח חייב להיעשות בהקדם האפשרי, שכן הדבר עלול לגרום לאובדן ראייה קבוע או לירידה חדה בראייה בעין המדוברת. כעת, עם הצטרפותו של ד"ר עורואה לצוות המצוין של מחלקת העיניים במרכז הרפואי זיו, במחלקה גם יודעים להתמודד בצורה מוצלחת עם ניתוחים שכאלה.

ד"ר עורואה נאסר: במרכז הרפואי זיו אנחנו שואפים לבנות מערך מהמתקדמים בארץ"

ד"ר עורואה נאסר אמר: "אני מאוד שמח שהצלחנו לעזור לילד ולהציל את ראייתו. במרכז הרפואי זיו אנחנו שואפים לבנות מערך מהמתקדמים בארץ, שיטפל גם במחלות עיניים מולדות כמו קטרקט מולד, גלאוקומה מולד, השתלות קרנית בילדים וכל מה שקשור למחלות המקטע הקדמי של העין בילדים. מערך זה ייתן מענה לכל החולים הסובלים מבעיות ראיה מולדות באיזור הצפון".

מנהל מחלקת עיניים במרכז הרפואי זיו ד"ר אוצם חסיד אמר: "אני מברך על הניתוח החדש שנכנס לרפרטואר הניתוחים והשירותים המצוינים הניתנים במחלקת העיניים בזיו. אנו נמשיך לחתור להענקת טיפול כולל ומיטבי בכל תתי התחום של רפואת העיניים. אני מברך על הצטרפותו של ד"ר נאסר עורואה לצוות הנפלא והמצוין שלנו במחלקת העיניים. הוא מהווה תוספת מקצועית משמעותית למחלקה, כחלק מהחזון של המרכז הרפואי זיו, להמשיך ולהעניק שירותים מלאים לתושבי הצפון קרוב לבית".

השאר תגובה

דילוג לתוכן