כך תשדרגו את הגינה שלכם למסיבה בקיץ הקרוב

הקיץ כבר כאן והטמפרטורה בחוץ ממשיכה לעלות. לאחר החורף הארוך והקר, הגיע הזמן להכין את הגינה לקראת העונה חמה, כך תוכלו לארח משפחה וחברים בגינת הנוי המטופחת ותוכלו גם לערוך מסיבות קיץ מדליקות ומהנות. 

כדאי לדעת כי בשנים האחרונות החל טרנד חדש בישראל וכיום רבים מעדיפים לערוך אירועים משפחתיים וחברתיים בגינה הפרטית. יש יתרונות רבים לאירועים משפחתיים וחברתיים בגינה של הבית כמו חיסכון משמעותי בעלויות הפקת האירוע, אינטימיות, נוחות ואווירה נעימה וייחודית. אם אתם מתכננים להפיק מסיבה בקיץ הקרוב כדאי לכם להשקיע בטיפוח הגינה ולשדרג אותה לקראת האירוע המתוכנן. איך לעשות זאת? המשיכו לקרוא וקבלו טיפים מהמומחים.

הכנת הגינה מבחינה לוגיסטית ואסתטית

הגינה הפרטית יכולה להתאים למסיבות קיץ סוערות ומהנות, אך לפני שמזמינים משפחה וחברים למסיבה הקיצית בגינה יש להעלות הילוך מבחינת תחזוקת החצר, ומומלץ להשקיע גם בשדרוג התשתיות ומראה הגינה כדי ליהנות מתפאורה טבעית מושלמת ומאווירה נעימה יותר.

שומרים על הדשא – חשוב לכסח את הדשא בכל הגינה לפחות יומיים לפני מועד המסיבה. בנוסף יש להרוות את הדשא עם הרבה מים כיומיים לפני המסיבה. השקיית וכיסוח הדשא מונעים את ההרס שלו בגלל רגלי האורחים, וכדי להימנע מהידוק הדשא לקרקע כדאי למקם את רחבת הריקודים על משטח ישר כמו דק או אדמה, ולא על הדשא עצמו.

גיזום שיחים ועצים – אם לא גזמתם ענפים לפני החורף מומלץ לעשות זאת לפני המסיבה. הגיזום מאפשר לאור לחדור לענפים הצעירים והוא גם משדרג את מראה העצים ושיחי הנוי. אם מתכננים מסיבת קיץ בשעות היום כאשר השמש קופחת מעל הראש, כדאי להימנע מגיזום מסיבי כדי ליהנות מפתרון הצללה טבעי. 

שתילת פרחים – שדרוג הגינה לפני מסיבה בקיץ כולל גם שתילת פרחים צבעוניים וריחניים. הפרחים משדרגים את האירוע, מוסיפים הרבה צבע, מצטלמים היטב, ויש גם פרחים ריחניים המבשמים את האזור ותורמים לאווירה הנעימה במסיבה.

פתרונות קירוי והצללה – הקיץ הישראלי חם ולוהט, לכן כאשר מתכננים מסיבה בשעות היום חשוב להיערך נכון מבחינת פתרונות קירוי והצללה. הפתרון הזול והמהיר ביותר הוא לפרוס רשת צל בין העצים בגינה, אפשר לחבר את הרשת למבנה עצמו או להתקין עמודי במבוק בקרקע. יש פתרונות נוספים כמו גזיבו, אוהל ממוזג, סוככים קבועים או ניידים, סוכך זרוע גדול וכו'. 

תאורה – כדאי לשדרג את הגינה עם תאורה רומנטית. בהנחה שיש כבר גופי תאורה המותקנים בגינה, לקראת המסיבה כדאי לקשט עצים עם תאורת לד סולרית, להתקין תאורה ניידת בין הפרחים והמסלעה (תאורת אווירה) ובהתאם לצורך להתקין פרוז'קטורים כדי להבטיח מספיק אור, במיוחד באזורי האוכל.

אטרקציות למסיבה – שדרוג הגינה לפני מסיבה בקיץ כולל גם בחירה נכונה של אטרקציות המתאימות לגיל המשתתפים ולמטרת האירוע. כדאי לבחור מתנפחים להשכרה כדי לשדרג את המסיבה ולהציע אטרקציה שכולם אוהבים, ובמיוחד כדאי להתמקד במתנפחים הרטובים שמתאימים לאירועי קיץ.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן