שחקן מקסים: רומנוב ה-VIP של המחזור – רוצה לסייע לצפת להשיג ניצחון חוץ ראשון בלאומית ברחובות

כשמנהלת ליגת לאומית בחרה במקסים רומנוב כשחקן המצטיין של המחזור השישי, אף אחד מחבריו בקבוצת מ.ס. דניאל צפת לא הופתע. רומנוב היה הבולט בקבוצתו במשחק הבית מול רמת השרון והוביל אותה לניצחון מרשים, 57:74 הוא אף סיפק מספרים אישיים יפים – 24 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

צילום: לילך וויס – רוזנברג. מנהלת לאומית.

רומנוב המשיך את היכולת הטובה שלו ממשחקו הקודם בניצחון הביתי על נהריה עם 21 נקודות ב-29 דקות. אין ספק שצפת חסרה את רומנוב במשחק מול המוליכה באשקלון, 76:82 עקב פציעה. מלבד היותו VIP של המחזור הוא גם נכלל בחמישיית המחזור כפי שנכלל גם במחזור החמישי. רומנוב רוצה להמשיך את היכולת הטובה שלו גם במשחק החוץ הקרוב (יום שלישי) מול מכבי רחובות ומקווה מאוד שקבוצתו תזכה בניצחון חוץ ראשון העונה.

צילום: לילך וויס – רוזנברג.

רומנוב (23 – 2.02) הגיע לבירת הגליל מהפועל חולון מליגת העל שם מיעט לשחק. הוא בוגר מחלקת הנוער של גלבוע/ מעיינות, לפני הצטרפותו לחולון שיחק שלוש שנים במכללה בסאות'איסטרן לואיזיאנה ממנה עבר לרוקהארטס הוקס, שם רשם מספרים של 11.4 נק' ו-5 רב' ב-27 דקות בממוצע למשחק.לפני יציאתו למכללות שיחק בהפועל חיפה. הוא נחשב בעל יכולת הובלת כדור וראיית משחק ברמה גבוהה ויש לו פוטנציאל להיות מהשחקנים הדומיננטים של צפת העונה ועל כך בונים בצפת.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן