fbpx

שיפוצים בעלות 250 אלף ש"ח בגני הילדים בני מלך ותאנה בקריית שמונה

הסתיימו עבודות שיפוץ ושדרוג מלא של מבנה גן הילדים, בני מלך בסיוע מפעל הפיס ברחוב הרצל בקרית שמונה סמוך לבית ספר רמב"ם .  

הילדים והצוותים החינוכיים נכנסו לגן חדשני שכולל פינות מנוחה וישיבה, פינת מחשב, ריהוט חדש, עיצוב נראות הגן, המטבח וחדרי השירותים, פתרונות אחסון, פינות יצירה ולמידה ועוד. גם בחצר הגן נעשה פיתוח משמעותי, במסגרתו הותקנו: מתקני משחק חדשים, פרגולת הצללה, משטחי משחק, משטחי גומי. השיפוץ התבצע על ידי החברה הכלכלית של עיריית קריית שמונה בעלות של כ- 108 אלף ומאתיים  ₪.  עוד שודרג הניקוז בגן תאנה ברחוב אורי אילן. העבודות כללו בטון יצוק , יסודות ומצעים, פיתוח נופי, ריהוט חוץ, ריצופים, אבני גן, תעול ניקוז ומעבירי מים וכמובן תעלת ניקוז. עלות פרויקט הניקוז כ- 142 אלף מאתיים ושתיים.  

סגן ראש העיר וממונה על החינוך אופיר יחזקלי: אנו רואים חשיבות רבה בגיל הרך ובהשקעות בגנים. מעבר לשיפוצים אלו, בימים אלו אנו משלימים סבב ביקורים בגנים והערכות לשנת תשפ"א במסגרתם ישודרגו 16 חצרות גנים נוספים בעלות כוללת של 1,100,000 ש"ח שגוייסו ממשרד הבינוי והשיכון.

ראש העיר עו"ד אביחי שטרן : "החינוך של הילדים בגנים והתלמידים בבית הספר זו השליחות שלי והנושא החשוב ביותר עבורי. חרטתי על דגלי להציב את כל הגנים ומוסדות החינוך בכלל בסטנדרט הגבוה ביותר. אני רוצה להודות לכל צוותי הגנים ובתי הספר ששיתפו פעולה ועושים עבודה נהדרת. יש במערכת הרשות הירתמות של כל הגורמים לטובת העשייה בשינוי האווירה ותנאי למידה נאותים . ועל כך תבוא הברכה על כולם".

השאר תגובה

דילוג לתוכן