fbpx

שירות כפול: מיק סעדה משלב את השירות הצבאי עם הדרכת בני נוער בצפת לפני גיוס

כמעט ואין צעיר בצפת שלא מכיר או נתקל לאחרונה בכל דרך שהיא במיק סעדה. רב"ט מיק (עמית) סעדה המשרת כרס"פ באגף חיל משאבי האנוש, ידע לשלב בין שרותו הצבאי לחיי הקהילה וההתנדבות בצפת.

סעדה בן ה- 20 מצפת, נמצא עמוק במעורבות בעיר כמוביל חברתי עוד בהיותו בן – 13 כשהתחיל כחניך בתנועת הנוער "בני עקיבא" ובהמשך הפך למדריך שכל מטרתו הייתה להיות מעורב בענייני הקהילה, למען עתיד טוב יותר לנוער של צפת הוא אף התמנה כיו"ר מועצת הנוער של העיר.

מיק התגייס לחטיבת הצנחנים בתור ע' קצין משא"ן. תקופה קצרה לאחר שיבוצו בחטיבת הצנחנים קיבל מיק שיחת טלפון עניינית מאגף הצעירים בעיריית צפת שביקשה ממנו לסייע בריכוז תנועות הנוער ולתכלל תכניות שגרירות של צעירים,טיולים ועוד. אותה שיחה גרמה לו להבין כי העיר זקוקה לו ואין הוא רוצה להפסיק לתרום. מיק החל לחפש אחר פתרון בו יצליח לשלב את עשייתו בעיריית צפת במקביל לשירותו הצבאי. לאחר מאמצים עבר לתפקיד שאפשר לו לעשות זאת- רס"פ באגף המשא"ן של פיקוד הצפון. 

"זו הייתה בחירה קשה, היה מורכב לוותר על תפקיד שעניין אותי מאוד, אבל כשאני רואה את הפירות נקצרים אני שמח מהבחירה שעשיתי", מספר רב"ט סעדה, "המשך התרומה לעיר בה גרתי והיכולת להשפיע על הנוער לפני הגיוס לצבא מספק אותי ועושה לי טוב על הלב".

השאר תגובה

דילוג לתוכן