משלוחי פרחים לכל הארץ עם שושי רגעים של פרחים

בחיפושכם אחר משלוחי פרחים, הרי שאתם מוזמנים להכיר את חנות הפרחים הקסומה של שושי רגעים של פרחים אשר שוכנת בכפר רות הסמוך למודיעין.

בשושי רגעים של פרחים מאמינים בקסם הפרחים. לכל פרח יש סיפור לספר, לכל שילובי צבעים ומיני פרחים יש זר ייחודי המקנה רגשות מסוימים ושמציף תחושות מסוימות. 

שושי שוכנת בלב כפר רות המוריק הסמוך להרי ירושלים. כבר מן האווירה שסביב, ניתן להבין כי מדובר ביותר מחנות פרחים; זהו עסק משפחתי שצמח על האהבה הגדולה לטבע, זהו מקום של יצירה ובו הפרחים הם כחומר ביד היוצר.

משלוחים מהירים לכל הארץ

בשושי רגעים של פרחים תוכלו למצוא שירות משלוחי פרחים מהיר ואף מהיום להיום. את המשלוחים מהיום להיום ניתן להזמין עד לשעה 10 בבוקר, וכן לאור היות החנות בקרבת מודיעין, הרי שתושבי העיר מודיעין יכולים אף להזמין משלוחים מהיום להיום עד לשעה 16:00. 

ניתן בהחלט להיוועץ עם צוות שושי פרחים בכל שאלה, ולצד זאת, הרי שגולשים רבים נהנים מן הממשק המאובטח של שושי להזמנת משלוחי פרחים אונליין במהירות ובזריזות. כל שעליכם לעשות הוא לבקר באתר החנות ובתום רישום קצרצר תוכלו לערוך שפע של שינויים על-בסיס רצונכם. החל מזרי הפרחים ועד לשינויים ותוספות נוספים לרבות שוקולדים בוטיק המשווקים על-ידי שושי פרחים ממותג דה קרינה.

אמנות עיצוב הפרחים

עיצוב הפרחים הוא אמנות של ממש, ובשושי רגעים של פרחים גאים ומתגאים בצוות המקצועי המיומן בשזירת פרחים באופן מקצועי וקפדני.

בדוגמאות והזרים שתראו באתר, תוכלו להתרשם ממיומנויות השזירה ובהן כל פרח ופרח נבחר בקפידה יתרה על-בסיס צבעו ואיכותו. כל זאת תוך התחשבות באסתטיקה, אלגנטיות וסמליות.

בשושי רגעים של פרחים מאמינים כי סידור הפרחים הנכון, יכול להעביר אינספור רגשות של אהבה, הכרת תודה, אמפתיה ואפילו סתם רגש קטנטן ופשוט המסמל שחשבנו על אדם אחר. 

למגוון אירועים

שושי רגעים של פרחים שמחה להציע את שירותיה למגוון רחב של לקוחות; החל מלקוחות פרטיים ועד ללקוחות עסקיים ואירועים.

מימי הולדת, דרך אירועי חברה, פרחים לחתונה ועד סתם לרצון הכנה להאיר לאדם שקרוב ללבנו את היום. לשושי רגעים של פרחים יש את המומחיות ליצור ולערוך סידורי פרחים מרשימים ויפהפיים באופן מושלם ומופתי.

תוספות שמשלימות את התמונה

מעוניינים לצוות לצד הפרחים עוד מגוון עזרים נוספים שישדרגו ויעצימו את המחווה והמתנה?

לצד קטלוג הפרחים תמצאו עוד שלל של אפשרויות לשוקולדים בוטיק מן המותג דה קרינה, יינות וליקרים, מארזי שי מבית עץ השדה ועוד.

גם כאן כמו בכל זר פרחים, הצוות של שושי רגעים של פרחים ישמח לעמוד לשירותכם טלפונית, ולהרכיב יחד אתכם את המתנה המושלמת.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן