שמיר אופטיקה משיקה עדשות וורודות – להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד

כשמדובר בסרטן השד, מחקרים מראים כי ככל שהמחלה מאובחנת  בשלבים המוקדמים שלה, עולים סיכויי הריפוי לכ-90% .

שמיר אופטיקה, נרתמת לקמפיין העלאת המודעות לאבחון מוקדם של המחלה ומשיקה סדרה מוגבלת של עדשות משקפיים  ב 5 גוונים שונים של וורוד החל מגוון בהיר, הכולל 15% בלבד של צבע וורוד  ועד גוון וורוד עמוק, הכולל  60%  צבע וורוד.העדשות מתאימות למשקפי  ראייה וכן למשקפי שמש וניתן להשיגן  אצל האופטומטריסטים המובחרים.

"זוהי זכות גדולה לקחת חלק  בהעלאת המודעות לנושא שהוא  בעל חשיבות עליונה עבור נשים וגברים כאחד. ההכנסות ממכירות  "הסדרה הוורודה" בישראל, ייתרמו  לעמותות,העוסקות בהעלאת המודעות לסרטן השד וגילוי מוקדם" מציינת אורית ולנט,מנהלת שיווק של שמיר אסילור ישראל, מקבוצת שמיר אופטיקה.

אודות שמיר אופטיקה

שמיר אופטיקה, חברה מובילה, חדשנית ומומחית בתחום האופטיקה, מדורגת בין חמש החברות המובילות בעולם בתחום האופטיקה, זאת הודות למרכז מחקר ופיתוח חדשני, הממוקם במטה החברה בקיבוץ שמיר בגליל העליון.שמיר, מעסיקה יותר מ- 2500 עובדים בארץ ובעולם ב-23 חברות בנות, מתוכם 19 אתרי ייצור ברחבי העולם. שמיר אסילור ישראל, חברת בת של שמיר אופטיקה, מייצגת בישראל את שלושת המותגים המובילים בעולם בתחום האופטיקה: שמיר,ניקון היפני ואסילור הצרפתי.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן