שנה אחרי שהבריז לצפת – עופר דיגמל חתם בקבוצה – שגב גרילק מגליל גלבוע חתם

 עופר דיגמל כדורסלנה של הפועל מעלות שהיה אמור לשחק בעונה החולפת בקבוצת מ.ס. צפת וחזר בו למרות שסיכם תנאיו טלפוניים בקבוצה, חתם בקבוצה הצפתית באיחור של שנה.

1110f10c-5e1b-47b0-99d6-244672f8ca00

דיגמל שהעדיף בעונה החולפת את הכסף של מעלות שלמרות הרכש המסיבי כשלה בניסיונותיה להעפיל לפלייאוף העליון, מקווה לפצות את צפת ולסייע לה לסיים במקומות 1-4.  מנהלי הקבוצה, חיים זינגר וברוך מזרחי, מרוצים מההחתמה ודיווחו על כך למאמן הקבוצה, שלום (פופי) חדד השוהה בחופשה בכרתים. חדד שרצה בדיגמל עוד בעונה החולפת, מרוצה מהצטרפותו של השחקן.  עופר דיגמל (36, 1.93) ידוע כפיינליסט ולפני הצטרפותו בעונה החולפת הקודמת, למעלות הוא עשה זאת עם הפועל עמק יזרעאל. דיגמל שגדל במכבי חיפה עמה אף עלה ללאומית לפני עשור ניחן ביכולת קליעה מצוינת מחוץ לקשת.  

42b866c0-9e8c-4ac4-b11d-a2f2c03be2de

החתמתו של דיגמל בצפת המצטרף אל לירן שוורצוולד המצוין ומתן סונגו מסמנת את מטרתה של הקבוצה להתברג בפליאוף העליון. מלבד דיגמל סיכמו בצפת עם שגב גרילק בן ה-19 כוכב עולה המשתייך לסגל של הפועל גליל גלבוע מליגת ווינר. גרליק הומלץ לצפת ע"י המאמן,שרון אברהמי. בקבוצת מ.ס. צפת שסיכמה גם עם שחקני הקבוצה ביתיים, תומר ביתן ושי קדוש הוותיקים, מתכוונת לצרף שחקן חיזוק נוסף. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן