שנתיים לבחירות המקומיות שיערכו בנובמבר 2023 – בצפת ובחצור שעון הבחירות אצל הפוליטיקאים מתחיל לתקתק

בעוד שנתיים בחודש נובמבר 2023 יערכו הבחירות לרשות המקומית, אחרי 5 שנות כהונה. אומנם מדובר בפרק זמן ארוך של שנתיים עבור הבוחר אבל עבור הפוליטיקאים שעון הבחירות מתחיל לתקתק והלחץ מתחיל לתת את אותותיו.

בשונה מבחירות לכנסת, בבחירות המונציפאליות בוחרים התושבים הן ברשימה והן במועמד לראש הרשות. סיכוייו של ראש רשות מכהן הם גבוהים בדרך כלל, גם בגלל העובדה שמאחוריו עומדת מפלגה, מחיר עלות הכיסא באופן עצמאי הוא יקר למי שמתמודד לראשות. ככל שיעבור הזמן לקראת מועד הבחירות מפלס המתח יעלה. עדיין לא ידוע כמה מתמודדים מתכוונים לרוץ לראשות או למועצה. לאחרונה החלו גישושים פוליטיים רובם מאחורי הקלעים על מנת להדיח בבחירות את הראשים המכהנים או שלהשפיע באמצעות אחיזה במועצת העיר. הכוונה ברורה של המגששים כעת חלקם, עדיין לא מתכוון להכריז על ריצה אלא רק לאחר שהוא ילמד על סיכוייו. בצפת ובחצור אמורים להיות מאבקים לא פשוטים מול שני מועמדי הליכוד שוקי אוחנה בצפת ושמעון סויסה בחצור.

כשנתיים לפני הבחירות, אלה השמות שהוזכרו כמתמודדים על הכסא. בצפת מול שוקי אוחנה: חבר מועצת העיר והאיש שהגיע לסיבוב השני יושב ראש סיעת אגודת ישראל נחמן גלבך. אילן שוחט שנכון לעכשיו משמש כמנכ"ל הנגב והגליל, עדיין לא אמר את המילה האחרונה אך החלטתו תלויה גם בהשרדותה של ממשלת בנט – לפיד. דוד בן עטיה נצ"מ בדימוס שהיה אמור לקבל תפקיד ניהולי אצל אוחנה. חבר מועצת העיר, אליעזר לזר שבפעם האחרונה רץ על תקן המפריע לגלבך. שם נוסף שהוזכר שמו של חבר מרכז הליכוד, אילן חסן ואולי מתמודד נוסף כגורם הפתעה ששמו כלל לא הוזכר. בחצור מול שמעון סויסה הוזכרו שמותיהם של מתמודדים: אקס ראש המועצה – שאול כמיסה, חבר המועצה, אלי אדוואי ואולי גם מיכאל קבסה. כמו כן הוזכר במפתיע שמו של איש הספורט, יהודה חטואל כמי שרוצה להתמודד לראשות המועצה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

תגובה אחת

  1. ששמו כלל לא הוזכר
    ולא ששמו כלל לו הוזכר

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן