fbpx

שנת הלימודים בצפת נפתחה עם הרבה חששות – מוטי כהן:"למרות האתגרים השנה תהיה פורייה"

על רקע המצב הביטחוני המתוח וחוסר הוודאות במיוחד אצל ההורים החוששים על העדר מיגון מספק לתלמידים בעת חירום. עיריית צפת פתחה את שנת הלימודים תשפ"ה. השנה כ- 900 תלמידי כיתות א' צעדו לראשונה אל בתי הספר, והחלו את דרכם במערכת החינוך.

צילומים:: דוברות עיריית צפת.

בסך הכל, 15,000 תלמידים ותלמידות ישובו לספסל הלימודים ב-185 מוסדות חינוך ברחבי העיר. מתוכם, 9,800 תלמידים יפקדו את בתי הספר, החל מכיתות א' ועד י"ב. הגיל הרך לא נשכח, כאשר 5,200 ילדים וילדות ימלאו את הגנים העירוניים ומעונות היום. צוותי החינוך בגיל הרך עמלו רבות כדי להכין סביבה מזמינה ומעשירה שתטפח את הסקרנות הטבעית של הילדים ותעודד אותם לחקור ולגלות את העולם סביבם. בעיריית צפת מדגישים כי בהכוונת ראש העיר וסגנו שניאור ליפסקר יו"ר אגף החינוך, נעשו הכנות מקיפות למען התלמידים והצוותים החינוכיים, תוך שימת דגש על מוכנות למצבי חירום. צוותי החינוך, מוכנים לקבל את פני התלמידים, ולפתוח יחד שנת לימודים מוצלחת ומעשירה.

ראש העיר, יוסי קקון: "אנו פותחים את שנת הלימודים תשפ"ה מתוך תחושת שליחות ואחריות גדולה. השנה החולפת הייתה מאתגרת עבור כולנו, אך היא גם חיזקה את החוסן הקהילתי שלנו. השקענו משאבים רבים בשיפור התשתיות החינוכיות, ואני גאה לומר שהצלחנו להוסיף כיתות חדשות ולצמצם פערים משמעותיים במערכת החינוך העירונית. אנו מחויבים להעניק לכל ילד וילדה בצפת את התנאים הטובים ביותר ללמידה ולהתפתחות".

מנהל אגף החינוך הוותיק מוטי כהן שעבד לצידם של כל ראשי העיר צפת מאז 2003 הוסיף: "צוותי החינוך, עבדו ללא לאות כדי להבטיח פתיחת שנת לימודים מוצלחת ובטוחה. פעלנו יחד עם מנהלי בתי הספר, המפקחים, רשתות החינוך ומשרד החינוך, כדי לפתוח את שנת הלימודים בצורה הטובה ביותר. הוספנו תכניות חדשות לתמיכה רגשית וחברתית בתלמידים וגיבשנו תכניות עבודה מקיפות. אנו מאמינים כי למרות האתגרים, שנת הלימודים הקרובה תהיה פורייה ומעשירה עבור כל תלמידי העיר. אני מודה לראש העיר יוסי קקון ולסגנו שניאור ליפסקר יו"ר אגף החינוך, על התקציבים המכובדים לשיפוץ בתי הספר ולמוכנות פיזית וארגונית לפתיחת שנת הלימודים".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן