fbpx

תומכים בעסקים מקומיים: אתר אינטרנט מאגד את קהילת העסקים באזור

בתקופה זו בה מרבית העסקים הקטנים והבינוניים מתקשים להתנהל ואף לשרוד, יזמו אשכול גליל מזרחי-גולן ומעברים אצבע הגליל, הקמה של אתר לקהילת העסקים של האזור כדי לתמוך ברכש מקומי.

מקימי האתר שואפים כי האתר יהווה בית לבעלי העסקים באזור וככזה האתר מאגד את המוצרים והשירותים הרבים הקיימים פה לציבור המקומי והישראלי ומחזק את שיתופי הפעולה והנגישות של התושבים לעסקים הפעילים במרחב.בעלי עסקים מהגליל המזרחי והגולן מוזמנים להיכנס לאתר ולרשום את העסק שלהם, והתושבים מוזמנים להתרשם ולרכוש מקומי.

במהלך השבוע ערכו עובדי האשכול בסיוע מתנדבים של עתודות הצפון, לב אחד, מכינת העמק ועוד, סקר בקרב בעלי העסקים שנרשמו לאתר, בכדי ללמוד על הצרכים הנוספים שלהם לתקופה זו. הנתונים ינותחו על ידי אנשי מקצוע ובהתאם יגבש האשכול מענים מותאמים. הרקע להקמת האתר אמנם נעוץ במשבר הקורונה, שפגע קשות בעסקים הפעילים באזור, אולם הוא נבנה על מנת לשמש כבסיס לשיווק העסקים המקומיים גם בשגרה, בתקווה כי המשבר יהפוך להזדמנות עבור בעלי העסקים.

יו"ר אשכול גליל מזרחי, בני בן מובחר: "הכוח לסייע לעסקים הקטנים הוא גם בידיים של הקהילה שלנו ולא רק בידי ממשלת ישראל. אם נרכוש מקומי, נזמין שירותים ומוצרים מעסקים של תושבים במרחב, גם נזכה במוצרים איכותיים וגם נתמוך באנשי המקצוע ובתוצרת המקומית הנפלאה שלנו. במהלך ההקמה של האתר נחשפנו למגוון כל כך רחב של עסקים והלב התרחב מהיצירתיות, האיכות והיוזמה של התושבים שלנו. אנחנו פותחים בקמפיין קונים בבית – מחזקים את קהילת העסקים בגליל המזרחי ובגולן ובמקביל, אנו מבצעים סקר על מנת להבין את הצרכים הנוספים של בעלי העסקים, במטרה לקדם מענים אזוריים".

אשכול גליל מזרחי הינו תאגיד אזורי המקדם שיתופי פעולה בין 18 רשויות מקומיות במרחב הגליל המזרחי והגולן. מעברים אצבע הגליל הינו מרכז אזורי לעסקים ולפיתוח קריירה המשותף למשרד הרווחה ולמועצות האזוריות הגליל העליון ומבואות החרמון. כתובת האתר eastgalilgolan.biz

השאר תגובה

דילוג לתוכן