fbpx

תמהוני השתולל בבית ספר בצפת – תקף מאבטח ומחנך לעיני הילדים – ההורים: "המשטרה הגיבה באיחור"

דרמה בבית ספר "תלמוד תורה אלקבץ" בשכונת מאור חיים בצפת. תמהוני מעורער בנפשו גרם לדקות ארוכות של אימה בקרב תלמידי בית הספר.

צילום: גוגל מפות.

התמהוני הגיע באמצע השבוע בשעות הבוקר לבית הספר – התעמת עם המאבטח ללא סיבה תקף אותו ולאחר מכן את הנוכחים במקום הורים ומחנכים וכל זה לעיניי הילדים המבוהלים. המשטרה הגיעה למקום ולכדה אותו במרחק קצר מבית הספר בבית העלמין הסמוך. במהלך המעצר השתולל החשוד במטרה לפגוע בשוטרים. אחד מההורים תקף את תגובת המשטרה לאירוע. לטענתו יכול היה להסתיים הרבה לפני כן במידה והמשטרה הייתה מגיעה במהירות.

א. אחד מההורים שבנו היה עד לאירוע החריג סיפר- "הילדים בבית הספר התקשרו למשטרה מלא פעמים ורק אחרי כחצי שעה הם הגיעו למקום. התוקף בנתיים נכנס לבית העלמין שצמוד לתלמוד תורה תקף אנשים ושני שוטרים עד שנעצר". עוד מוסיף ההורה כי הילדים בפוסט טראומה לאחראים שראו את התוקף מכה נמרצות את הרב שלו. " מדובר ברשלנות של משטרת צפת – יש גבול מחר זה יהיה מחבל מי ייתן את הדין לא למדו מהאירוע בדרום".לעומתו הורה אחר תקף דווקא את התנהלות המוסד: " איך בית הספר איפשר לתמהוני להיכנס למקום – וזה לא בפעם הראשונה – הם ידעו שלא מדובר באדם נורמטיבי", סיפר ההורה.

במשטרת צפת דחו את טענות ההורים על תגובה איטית (כחצי שעה). מדוברות מרחב כנרת נמסר: " למקום הגיעו במהרה 3 ניידות משטרה. הראשונה הגיע 11 דקות מאז קבלת הקריאה במוקד 100 ומייד לאחריה תגבור של שוטרים נוספים. המשטרה פעלה במקצועיות והביאה למעצרו של החשוד".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן