חיבוק חם: מאות משפחות מהדרום והמרכז שוהים בגליל – שמעון סויסה מחצור: "אני נרגש לארח את המשפחות"

בשלושת הימים האחרונים, מאז החמאס שלח טילים גם לערי המרכז, התווספו למשפחות רבות מהמרכז שהגיעו לגליל גם משפחות מגוש דן.

צילום: המועצה המקומית – חצור.

מאות משפחות חלקם גם בצימרים והרוב אצל משפחות, עושים את השבת וככל הנראה גם את חג השבועות ביישובי הגליל העליון במטרה לתת לנפש רוגע ולהתאוורר בגליל. במועצת חצור הגלילית החליטו להזמין את תושבי המרכז והדרום לארח משפחות מהדרום והמרכז וולאפשר לילדים ימים ולילות ללא סירנות ובומים. עשרות מתושבי חצור הביעו נכונות לארח ובמועצה הקצו מבני ציבור נוספים לשם כך.

‎דקות לפני השבת סייר ראש המועצה שמעון סויסה ופגש את המשפחות שמע מהילדים על החששות והריצה למרחבים המוגנים. "אני נרגש לארח משפחות שהחליטו לבוא מהדרום הרועש לגליל השקט, כולי הערכה לצוותים שהתארגנו לארח, לתורמים ולתושבים שפתחו את ליבם באהבה וגילו שוב עד כמה קהילת חצור חמה וטובה, אני גאה בכם ומאחל לאחינו מהדרום להינות פה ולהתאוורר כמה שתרצו" אמר ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סויסה.

‎משפחת פינגל מאשקלון המתארחת במרכז יום לקשיש בחצור הגלילית הגיע עם שלושת ילדיהם, אם המשפחה שושי ציינה: "תודה רבה על האירוח, אני מודה לכולם על הדאגה, שפתחתם בפנינו את הדלת, מעניקים לנו חום ואהבה. בהתחלה חששנו לעזוב את הבית אבל התקבלנו בחום ואהבה,לא חסר פה כלום. תודה לכולם ושנדע ימים טובים יותר״.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן