300 אלף שקלים מפרידים בין צפת ללאומית – הקבוצה מתאמנת:"אף נציג מהעיריה לא עדכן אותנו" – גל תביעות בדרך

הכאוס בקבוצת מ.ס. דניאל צפת נמשך – חמישה ימים לפני המחזור הראשון מול העולה החדשה ממגדל העמק – אך למרות זאת יש זיק של תקווה שבכל זאת עיריית צפת תתעשת ותעמוד בהתחייבויותיה כלפי הבוחרים והספורטאים.

בכייה לדורות: בצפת מקווים שלא מדובר בתמונה הקבוצתית האחרונה.

העמותה העירונית של צפת השייכת לעירייה תצטרך להציג בטחונות כספיים בסביבות 650 אלף ש"ח עד ליום ראשון הקרוב (בשעה 9:00) לבקרה התקציבית במשרדי איגוד הכדורסל אחרת הקבוצה לא תוכל להמשיך בלאומית ומקבוצה ייצוגית של בירת הגליל תהפוך לבדיחה עצובה של הגליל. אוהדי הקבוצה בחלקם כאלה שהצביעו עבור ראש העיר צפת – יוסי קקון התקשו להישאר אדישים והצליחו באמצעות אנשים טובים לגייס כ-300 אלף ש"ח. כעת העירייה צריכה להשלים את יתרת הכסף. גם במשרד הספורט של השר מיקי זוהר לא מבינים את המהלך התמוה של עיריית צפת. "יש לנו מיליון ש"ח שמחכה לצפת ועשוי לסייע לה העונה", אומרים במשרד.

למרות רעשי הרקע מסביב וחוסר הוודאות קבוצתם של הצוות המקצועי, מיקי גורקה ושלום (פופי) חדד ממשיכה להתאמן ובהכנות לפתיחת הליגה. "אף גורם מהעירייה לא אמר לנו אחרת – אנחנו מתעסקים בספורט ולא בפוליטיקה", אמר לכתבנו, פופי חדד. מי שכן מודאגים ואף החלו לפעול מאחורי הקלעים – סוכני השחקנים. " ההתנערות של העירייה מההבטחות של עמותת הספורט העירונית שבבעלות העירייה מביכה – יש שם חוסר הבנה מקצועי", הם אומרים. "העירייה תצטרך לשלם את הכסף במידה ותהיה קבוצה או לא", אומרים נציגי השחקנים. גובה התביעות שצפויה העירייה לספוג בסביבות 2 מיליון ש"ח.

אוהדי הקבוצה של הקבוצה צפויים לקיים היום (שישי) הפגנה תחת הכותרת "קקון הבטחת שאתה ראש של כולם – אל תפגע בספורט". כעת כל מה שנותר לקוות שאכן קקון יוכיח שדווקא במשמרת שלו האחדות בין החילונים – המסורתיים לבין החרדים תישמר כפי שהייתה צפת בכל שנות קיומייה ותרבות הפנאי והספורט לא תפגע. אוהדים אף פנו לחב"ד המיוצגת במועצת העיר עם שני נציגים לנסות לסייע לקבוצה. הקשר בין צפת לחב"ד המקומית היה מצוין בכל שנות קיומה של הקבוצה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן