fbpx

המרכז לרפואה יועצת של כללית בצפת נחנך – ראש העיר קקון:" מודה לכללית על ההנגשה של השירותים לתושבים"

במעמד מנכ"ל כללית, אלי כהן, הנהלת כללית, צוות המרכז, ראש עיריית צפת, יוסי קקון נחנך היום (ראשון) המרכז לרפואה יועצת של כללית בצפת.

צילום: דוברות כללית.

המרכז לרפואה יועצת בצפת נפתח בניהולם של ד"ר אבו סאלח, מומחה בכירורגיה כללית ובכירורגית כלי דם, מיטל טויטו – המנהלת האדמיניסטרטיבית ונעמה הרשקוביץ – מנהלת הסיעוד. המרכז משתרע על פני 860 מ"ר וינתן בו שירות רפואי בתחומים: אורולוגיה, אורתופדיה מבוגרים וילדים, אנדוקרינולוגיה, אף אוזן גרון, כירורגיה, כירורגית כלי דם, כירורגית ילדים, כירורגיה פלסטית, כירורגית שד, נוירולוגיה, נשים, עור, עיניים, קרדיולוגיה מבוגרים וילדים, תזונה ודיאטה, מכון רנטגן ואולטרסאונד, משרד – מנהל וסיעוד – אחיות.

מנכ"ל כללית, אלי כהן, בירך בדבריו "בחודשים האחרונים כולנו חווים מציאות קשה, המלוּוה בהתמודדות לא פשוטה מול אתגרים רבים ברמה האישית והלאומית. בתקופה כזאת חשוב להיאחז בשגרת החיים, לצמוח למרות הקושי, ולהתמקד בדבר החשוב מכול – בריאות, וזה בדיוק מה שאתם עושים כאן למען המטופלות והמטופלים שלכם: מגוון שירותי רפואה יועצת, הם יישום מיטבי של רפואת קהילה המנגישה מבחר רב של שירותים רפואיים קרוב לבית המטופלים".

לדברי ראש העיר, יוסי קקון "צפת והאיזור כולו נמצאים בתקופה, שדורשת תשומת לב מיוחדת לנושאים של בריאות. לכן, פתיחה של מרכז אזורי לרופאה יועצת, היא בשורה חשובה מאוד לעיר. אני שמח על כך שאני ומשפחתי מקבלים את השירותים הרפואיים של הקופה. מודה למעצמת הבריאות של כללית על ההנגשה של השירותים לתושבים, כך שיוכלו לקבל את המומחים והשירותים הכי טובים קרוב לבית ובזמינות טובה".

"מחוז צפון מזה מספר חודשים נמצא בחזית הלחימה ואנו ממשיכים לתת שירות רפואי מלא במרפאות, כולל בעיר קריית שמונה, ולא סגרנו ליום אחד את המרפאה. הצוותים שלנו שומרים על רמת שירות רפואית שמעוררת גאווה והערכה עצומה. כעת, השלמנו את פריסת המרכזים לרפואה יועצת במחוז צפון ובכל עיר גדולה יש לנו מרכז לרפואה יועצת, זמין ומקצועי והשירותים ניתנים בו תחת קורת גג אחת" סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון בכללית.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן