fbpx

מהי החופשה הישראלית האידיאלית לתושבי הגליל?


תושבי הגליל – הנה החופשה הישראלית האידאלית עבורכם

כשחושבים על חופשות בארץ, מיד חושבים על שני איזורים עיקריים: הדרום (כולל אילת) ואיזור הצפון, כמובן. מאיזשהי סיבה, מדובר באבחנה מאוד מצומצמת, כאילו כולנו יוצאים מנקודת הנחה שלחופשות יוצאים רק אנשי המרכז: תושבי גדרה, חדרה ואחרים. ומה עם אנשי הצפון, למשל? הם? שיטוסו לחו"ל או ישארו בצימרים שלהם, נכון? אם כן, במאמר הזה נעשה פעם אחת ולתמיד סדר, מהן החופשות האידיאליות עבור אותם אנשים שלרוב כולם מתארחים אצלם – בין אם זה בצימרים שהם בנו או בבתי המלון הקרובים לאיזורי המגורים שלהם.

אז כן. לאנשי הצפון גם מגיע לצאת קצת לחופש ולהתאוורר מהאוויר הצפוני הנעים והאווירה הפסטורלית האהובים כל כך על אזרחי ישראל. הנה מספר חופשות אידיאליות בארץ הקודש, עבור כל אותם תושבי צפון שנוהגים לארח את כולם. אחרי הכל, גם להם מגיע להתפנק ולהתארח באיזורים אחרים. ולא, חו״ל לא על הפרק. אין סיבה כשיש כל כך הרבה דברים לראות ברחבי הארץ.

תיירי הצפון, התפקדו! אנחנו כאן כדי להסביר לכם על כל הדברים שיש לעשות בכל אחד מחלקי ארץ ישראל, כולל יתרונות וחסרונות. איפה לנפוש, מה לאכול ולאן כדאי לכם באמת לנסוע. כי אם כבר לנסוע כמה שעות (כולל עצירות), אז לפחות לנסוע למקומות שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להתאכזב מהם – בדיוק כמו אצלכם. ומי יודע, אם אתם גרים בגליל ואכן יש ברשותכם צימרים בהם אתם נוהגים לארח תיירים רבים במהלך השנה, אולי נופש כזה גם יוכל לתת לכם רעיונות שתוכלו ליישם עבור העסק שלכם.

שנתחיל…

בתי מלון בים המלח ועין בוקק

מדי פעם עולה כתבה בחדשות הארציות על ים המלח ולרוב לא מדובר בהקשר חיובי. הכוונה היא כמובן לא לבתי המלון המפנקים, אלא למצב בו ים המלח לאט לאט נעלם מתחת לאפינו. אחת הגאוות הגדולות ביותר של המדינה חווה משבר קשה. מפלסי המים יורדים, ועם הזמן רואים יותר אדמה ממים. אנחנו לא כאן כדי לנתח את מצב האקלים ובטח שלא נספק פתרונות או ננסה להבין האם יש בכלל דרך להציל את ים המלח, אלא נדגיש כי דווקא עכשיו, על אחת כמה וכמה, זהו זמן מעולה לבקר שם. מהר מהר לפני שייגמר.

מבחינת מקומות לינה, אי אפשר לבקש יותר מזה. בתי מלון ים המלח, ויש רבים טובים ומוכרים, הם מפוארים, מפנקים, מספקים בדרך כלל חווייה משפחתית לכל הנפשות, ובעיקר מספקים מקום מפלט מצויין לתיירים מכל רחבי הארץ, שרוצים ליהנות מצד אחד מאחת היצירות היפות ביותר שנבראו ביקום ומצד שני לעשות בטן גב לכל אורך הדרך. מלונות של הכל כלול, ארוחות בוקר מפנקות, חדרי משחקים ופעילויות בריכה משמחות עבור הילדים – את כל הטוב הזה ניתן למצוא בים המלח, ובחודשי הקיץ החמים, אין כל צל של ספק, שים המלח הוא אחד המקומות שהכי כדאי לנפוש בהם.

אמנם מדובר בנסיעה לא בדיוק קצרה עבור תושבי הצפון, אבל היי, אם נוסעים אליכם שעתיים- שלוש, בשביל לברוח קצת מצרות היום יום ולנפוש בכיף, גם אתם יכולים להרשות לעצמכם לנסוע. אל תשכחו להימרח בבוץ ולרכוש קצת מוצרי ים המלח, ממש כאילו הייתם תיירים אמריקאים או צרפתיים. זה חלק מהכיף. ג׳קוזי, ים, בריכה ופעילויות לילדים. סביר להניח שכלום לא יהיה חסר לכם.

לאלו מכם שמחפשים לעשות קצת יותר מאשר לרבוץ במלון, לא חסרות אטרקציות מהנות ומעניינות באזור ים המלח. טיולי אקסטרים, טיולי ג׳יפים, ואי הפנטזיות הכולל מבוך אימה או קולנוע המותאם ל- 8 אנשים הם רק חלק קטן מכל הכיף שאתם יכולים לעשות שם.

החיסרון- בשעות הלילה יש פחות פעילויות. בהתחשב בעובדה שבמהלך היום האנרגיה בשיא ויורדים לחוף, חוזרים לבריכה ומתפנקים בין לבין על ארוחות טעימות – זה גם נסלח.

אילת. קדימה לדרום

נופש באילת

לעיר הדורמית ביותר, תוכלו, אנשי הגליל, לנסוע כמה שעות טובות, או לשלב בין נופש קצר במרכז (במהלכו תטוסו לאילת) לעיר התיירות מספר אחת בארץ. כמה שנים לא יצא לכם לבקר באילת? הגיע הזמן לשנות את זה. היצע מקומות האירוח הוא יוצא מן הכלל, ובדיקה מעמיקה תעזור לכם להחליט לאיזה ממקומות הארחה מתוך המבחר המטורף שיש בעיר, תבחרו בסופו של דבר.

גם דירוג המלונות והאיכות שלהם מובילים לכך שבסופה של בדיקה, תוכלו למצוא את המקום הנכון עבורכם הן מבחינת תקציב והן מבחינת צורך. במידה ואתם כבר יודעים מבעוד מועד שבית המלון הוא רק תחנת מעבר לשים בה את הראש לכמה שעות בלילה ולהתלבש ולהתקלח, אין מה להשקיע יותר מדי בבית מלון מפואר שלא תנצלו אותו. מצד שני, אם מה שמדבר אליכם זה בטן גב בלי לעשות יותר מדי אטרקציות ופעילויות, ובא לכם להתפנק עם חוף פרטי ובריכה צמודה ומפוארת, תצטרכו אמנם להשקיע קצת יותר, אבל תדעו לפחות שאתם מנצלים כל אגורה שהשקעתם.

בין האטרקציות השוות שכדאי לעשות באילת תוכלו למצוא את האיימקס, קורסים של צלילה, צלילה באופן כללי, וכמובן את האייסמול עם זירת ההחלקה על הקרח הידועה. בנוסף אילת היא עיר נהדרת לשופינג במחירים נוחים, שפע של מסעדות, ולרווקים בינכם – גם חיי לילה עשירים מאוד.

חסרונות: מהגליל? צריך לנסוע הרבה אבל תמיד אפשר להשקיע עוד קצת מהפן הכלכלי ולתפוס טיסות היוצאות ישירות משדה התעופה בחיפה, גם קצת נסיעה אבל יותר טוב מאשר כלום.

 

תל אביב, המרכז של המרכז – אבל עם תוספות

תל אביב היא עיר של עסקים. עיר של אופנה. עיר עם יוקר מחיה בולט, אמנם, אבל היא גם עיר מושלמת לתיירות. חיי הלילה העשירים ביותר, עיר ללא הפסקה של 24 שעות ביממה, ואם אתם רוצים להרגיש חופשה שבאמת שוברת שגרה – תל אביב זה המקום. בבוקר, כשאתם רק מתעוררים באחד ממקומות האירוח המפוארים והשווים שיש בעיר ומתכננים איך יראה הפינוק היומי שלכם, אלפי אנשים יגיעו אליה כדי לעבוד. וזה בדיוק הכיף שלה, ממש מזכיר את ניו יורק בקטן. השילוב הזה בין ביזנס לפלז׳ר והגיוון שהוא יוצר במרקם האנושי פשוט נפלא. ים, אין ספור מסעדות, מסיבות, פאבים שכונתיים, מרכזי קניות ענקיים ובערך כל מה שהייתם יכולים לדמיין בחופשה, ואת האמת ממש כמו חו"ל.

חסרונות: תל אביב יקרה. בעיקר לתיירים. כן, גם אם מדובר בתושבי הארץ.

מה שבטוח שאם כבר החלטתם להגיע ולנפוש בבירת התיירות הישראלית ת"א, כדאי מאוד שתחליטו טרם היציאה לחופשה על מקום האירוח בו תשהו, באתרי האון ליין השונים תוכלו למצוא מגוון גדול ורחב של מלונות באזורי התיירות של תל אביב, אכסניות ודירות לאלו שרוצים לינה זולה יותר וכמובן אלטרנטיבות אחרות במידה ואתם רוצים להיות קרובים לנפוש באזור אבל רוצים לשלם פחות.

נתניה – מה שהיה הוא לא מה שהיום

גרים בגליל? כנראה שכבר מזמן לא ביקרתם בנתניה. וחבל. הסטיגמות שהיו בעבר כבר לא קיימות. נתניה מציעה הרבה מאוד מהדברים שתל אביב מציעה אך יש לה שני יתרונות בולטים עבור אוכלוסיות מסויימות. מדובר בעיר עם מאפיינים דתיים ברורים, לכן אם אתם מחפשים משהו רגוע יותר באווירה יותר דתית, נתניה היא המקום עבורכם ובמחירים שפויים יותר משמעותית מתל אביב.

חסרונות- לאוכלוסיה שאיננה דתית יש פחות מה לעשות בסופי השבוע.

אלו מכם המגיעים לנפוש בעיר ואינם מכירים אותה כראוי, יכולים להיעזר במדריכי התיירות של העיר נתניה שישמחו לעזור לכם און ליין במידע אטרקטיבי ורלוונטי בעבור החופשה שלכם.

לסיכום

כפי שאתם יכולים לראות, יש שפע של דברים לעשות בארץ ואין ספור מקומות אירוח. אטרקציות ניתן למצוא בכל מקום. צלילה באילת, מוזיאונים והופעות בתל אביב, פעילויות אקסטרים וסיורים מרתקים באזור ים המלח וסיורים באזור נתניה והשרון. אז כשמגיע הרגע שאתם, תושבי הגליל, רוצים למצוא את השקט שלכם, דעו כי חוץ מהצפון, יש עוד מדינה שלמה שרק מחכה להציע לכם אין ספור רגע אושר והנאה.

האפשרויות העומדות בפניכם אנשי הצפון בשביל לנפוש דרומה הוא גדול ורחב, הבחירות העיקריות שנעשות טרם היציאה לחופשה זה בלי שום ספק בחירת מקום האירוח, שבמקרה הנ"ל נחשב לחלק החשוב והעיקרי.

כמובן שעומדים לרשותכם מגוון רחב של אתרי הזמנות און ליין אשר יעזרו לכם למצוא את חוות דעת הרלוונטית ויפקסו אתכם בצורה הטובה ביותר על ההזמנה הרלוונטית למקום האירוח.

 

דילוג לתוכן