fbpx

שרית שחם,מומחית נדל"ן: "התשואות בצפת הרבה מעבר לממוצע במרכז הארץ"

"אפילו זקני צפת לא זוכרים פריחה התיישבותית בצפת כמו בשנים האחרונות", אמרה, שרית שחם, מומחית נדל"ן בהתייחסותה להשקעות הנדל"ן שבוצעו בשנים האחרונות בצפת.

מאמינה בצפת.

שחם:"במשך שנים רבות העיר צפת קפאה על שמריה מבחינת התפתחות עירונית עד שנפתחה הפקולטה לרפואה שהיא השלוחה של אוניברסיטת בר אילן בנוסף לפקולטה יש את המכללה האקדמית ומוסדות אלה מושכים לעיר סטודנטים רבים שזקוקים למקורות פרנסה ודיור".בעיר נמצא בית החולים "זיו" היחיד בכל אזור הגליל  למעט בית החולים בנהריה – עובדה שמביאה לישוב למגורים את כל הסגל הרפואי".

עוד הוסיפה,שחם:"צפת נחשבת כבירת הגליל העליון, כיום יש בה כ 33,000 תושבים. הרוב הוא דתי ומשום כך אין מקומות תרבות ובילוי בעיר והיא הפכה לעיר שינה כאשר הצעירים שגרים בה מחפשים מקומות בילוי מחוץ לעיר. נוכחות הסטודנטים והריבוי הטבעי מביאים לגידול האוכלוסיה  ומשום כך מהווים קרקע פורייה ליזמי נדל"ן ולקצב מואץ של בניה בעיר".

מבדיקה שביצעה,שחם ניתן להשיג דירת 4 חדרים  לקנייה במחיר של 600,000 – 700,000 ₪. את אותה הדירה ניתן להשכיר ב 2,500 ₪  – מה שמביא לתשואה של 5-5.5%  שהיא הרבה מעבר לממוצע במרכז הארץ.

שרית שחם – מנטורית מובילה בתחום הנדל"ן

כמי שהחלה את דרכה עם 20 שנות שירות בצה"ל, הקמת משפחה ולימים התמחות במכירות, שינתה גם היא כיוון לאחר שנים של ניסיון בתחומים אחרים לתחום הנדל"ן ורשמה בו כבר בשנה הראשונה הצלחות גדולות.

שרית למדה את שוק הנדל"ן וחקרה אותו לעומקו מכל כיוון אפשרי, הבינה את הכוחות המניעים, כללי המשחק ובשנים האחרונות פנתה לדרך עצמאית כיועצת בכירה ומנטורית לעוסקים במלאכה. בעלת לימודי תכנות מחשבים ו – BA  במדעי החברה עם התמחות בשיווק וכלכלה.

אחד ההישגים הנפלאים שרשמה לעצמה שרית מאז יציאתה לדרכה העצמאית היא כתיבתו של הספר, "מתכון מנצח ליועץ הנדל"ן", המקבץ בתוכו מטמון של מידע עדכני ומפורט (כולל שלל סיפורי מקרה מהשטח) המתאים לכל יועצי הנדל"ן בכל שלב של הקריירה ולא רק: אלא, גם לקהל הרחב המעוניין להבין את התחום טוב יותר ואף לעשות סדר בשיקוליו הכלכליים.

דילוג לתוכן