fbpx

שנה ללא הפסד בבית – מ.ס. צפת מוכנה למשחק העונה מול רמת השרון

הצמרת הצפופה יוצרת שוב משחק עונה. צפת שגברה במשחקי עונה קודמים על, אליצור נתניה והפועל מעלות, תחתום את הסיבוב הראשון ברמת השרון שם תתארח מול א.ס. רמת השרון שבדומה לצפת, מעלות ונתניה נאבקת על מקום בפליאוף. 

צפת מגיעה למשחק מול רמת השרון במצב רוח מרומם לאחר שסיימה את הסיבוב הראשון ללא הפסד ביתי ועם ניצחון מספר 8 העונה כשגברה במשחק מותח ועצבני על הפועל עמק חפר. למעשה צפת לא הפסידה בביתה בשנת 2017 – הפסדה האחרון היה בנובמבר 2016 לאליצור נתניה.

צפת עם מתן סונגו שלמרות ששיחק חולה היה טוב הפגינה רבע ראשון זוועתי מול עמק חפר שהסתיים בפיגור של עשר נקודות, 26:16, מה שהוציא את שלוותו של המאמן, חדד שאת צעקותיו שמעו גם בסראיה.

ברבע השני צפת ניסתה למחוק את הפער וצמצמה ל- 44:38 עד למחצית. משחק נטל הגנות ברבע השלישי, מסתיימת בשלשה ענקית של מעוז כחלון שמאזן ל- 63:63. אותו כחלון במשחקו השני בקבוצה מאז הקאמבק גם העלה את צפת ליתרון ראשון במשחק בדקה ה- 37 ל-  74:75 ודקה לאחר מכן קבר 2 שלשות ברצף שהחדירו מוטיבציה בשחקני צפת, שסיימו בניצחון ענק,80:88. לצפת קלעו: תום סלוצקי 24,רז מור 18,מעוז כחלון ומתן סונגו 17 כ"א, לירן שווראצוולד 4,שגב גרליק 3,עדן סמדגה  ואיתי אלון – 2 כ"א, עופר דיגמל 1.

צפת החתימה את גרינשטיין – ההבטחה מחיפה 

גיא גרינשטיין מי שנחשב להבטחה גדולה בקבוצת מכבי חיפה חתם בקבוצת מ.ס. צפת ואמור לשחק בתחילת הסיבוב השני.  גרינשטיין (21 – 1.95) משחק בעמדת הפרווד והסנטר. לצפת הוא מגיע לאחר שהתאושש מפציעה. בעונה החולפת שיחק בהפועל עכו בליגה הארצית וקודם לכן הושאל ממכבי חיפה להפועל מגדל העמק מהלאומית. גרינשטיין חזה בנצחונה של צפת על עמק חפר. 

דילוג לתוכן