fbpx

מארזי מזון לחג חולקו לדיירי עמידר הקשישים בצפון

במסגרת מדיניות משרד הבינוי והשיכון וחברת עמידר החדשה, לשים דגש על ראיה חברתית – טיפוח קהילה תומכת תוך שמירה על קשר רציף עם קהילת הדיירים, בדגש על קשישים בודדים, ביקרו השבוע עשרות עובדי חברת עמידר בבתיהם של 1,100 דיירים בני גיל הזהב, דיירי הדיור הציבורי בצפון הארץ וזאת כדי לאחל להם חג פסח שמח, ולהעניק להם סל מוצרים המכיל מצרכים הנדרשים לארוחת ליל הסדר.

 את סלי המזון ארזו וחילקו עובדי עמידר, בראשות יו"ר החברה, איתמר ברטוב, מנכ"ל החברה, ראובן קפלן, מנהל המחוז הצפוני אלי טולדנו, ובשיתוף ארגון לתת, והם הוענקו לדיירים בני 80 ומעלה.

 במעמד הביקור, התעניינו העובדים במצבם של הדיירים, סיפרו להם אודות הפעילות הקהילתית באזורם והציעו סיוע בכל הנדרש מול מרכז השירות המקומי.  מבצע "קמחא דפסחא" התקיים בשיתוף כלל עובדי המטה ועובדי המחוז הצפוני של חברת עמידר נערך בערים: חיפה, חדרה, נצרת עלית, בית שאן, טבריה, צפת, עכו, עפולה וקרית שמונה.

יו"ר עמידר, איתמר ברטוב: ״זו זכות גדולה לבקר את קהילת בני גיל הזהב במהלך כל השנה ובמיוחד בחג פסח. לצערי לאלפי קשישים בישראל אין משפחה תומכת והם חיים במצוקה כלכלית ובדידות. היה מרגש לראות שמחת הדיירים מהביקור והשיחה. עבורנו, זו הזדמנות יוצאת דופן לקשר אישי, בלתי אמצעי, בקרב דיירנו הבוגרים, ועבורם הזדמנות להפגת בדידות".

 מנכ"ל ארגון לתת, ערן וינטרוב: "אנו גאים בהירתמות החשובה והמשמעותית של חברת עמידר, למען בני גיל הזהב, דיירי הדיור הציבורי. אוכלוסיית הקשישים בישראל פגיעה, והם נזקקים לתמיכה קבועה, חברתית ופיסית, על מנת לקיים חיים בכבוד. הקשישים שחיים באי ביטחון תזונתי זקוקים לסיוע בכל ימות השנה, אבל אין ספק שהירתמות לקראת החג, כך שיוכלו לקיים את ארוחת ליל הסדר, מעבירה להם מסר חשוב של אכפתיות ודאגה לשלומם."

דילוג לתוכן