fbpx

הותר לפרסום: ד"ר מאיר למפיט הוא רופא הילדים המוכר בצפת החשוד בפדופיליה

לאחר שבוע של שמועות, הותר לפרסם כי, ד"ר מאיר למפיט רופא ילדים מומחה ברפואת ילדים בנושא אבחון וטיפול בקשב ובריכוז בן 66 שפעל בצפת ובגליל נעצר לאחר שקבע להיפגש עם אדם שהתחזה לקטין. חשוד בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים. מעצרו הוארך עד ליום חמישי. 

בית משפט השלום באשקלון התיר אתמול (שני) לפרסם את זהותו של ד"ר מאיר למפיט רופא ילדים שנעצר בתחילת החודש  בעקבות תלונה שהגיש צייד הפדופילים אבי דוביצקי בתחנת אשקלון שבמחוז הדרומי בעקבות דו שיח שניהל ברשת האינטרנט לכאורה עם קטין בן 15. בעקבות השיחה עם אותו קטין קבעו השניים להיפגש ואל מקום המפגש הגיע ד"ר למפיט שם נעצר על ידי בלשי תחנת אשקלון והועבר לחקירה בתחנה. במהלך החקירה עלה חשד לפיו רופא הילדים המועסק ב-6 מרפאות שונות ביצע מעשי סדום, מעשים מגונים ופרסם תמונות משפילות לפחות בקשר שניהל עם שלושה קטינים בגילאי 15 ו-16. בכל מהלך החקירה ניסה פרקליטו של החשוד למנוע ככל שניתן את פרסום שמו וזהותו.

אבי דוביצקי – צייד הפדופילים שהביא למעצרו של למפיט.

במשטרה התעקשו על חשיפת פרטיו בטענה כי לא מן הנמנע שרופא הילדים ביצע עבירות דומות בקטינים נוספים ויש חובה לפרסם את פרטיו וזהותו על מנת לאפשר ולחשוף את האירוע בפני קטינים נוספים, שייתכן ונפלו קורבן למעשיו. מעצרו הוארך עד ליום חמישי, אז מתכוונת המשטרה להפנותו פעם נוספת לביהמ"ש ולבקש את הארכת מעצרו בכדי לאפשר את השלמת החקירה.

דילוג לתוכן