fbpx

קינגנטה הופיעה באגריטק ישראל, הציגה את "תוכנית סין" לקרקע לשתילה פרלנד

אגריטק ישראל, התערוכה הבינלאומית ה -20 לטכנולוגיה חקלאית, התקיימה בין ה 8- 10 במאי 2018 במרכז הירידים והתערוכות בתל אביב. החברות פרלאנד מס. 1 ואינטל קוט השתתפו בתערוכה במסגרת שיתוף פעולה של סין וישראל בקינגנטה ובשלושה מוצרים של נוברפאן. ההופעה של קינגנטה בתערוכה הציגה לעולם את "תכנית סין" לקרקע לשתילה פרלנד.

לפי דיווחים, נוברפאן המושרשת בישראל הופכת להיות ספקית של פתרונות לשילוב מים ודשנים. מצד אחד, נוברפאן עושה כמיטב יכולתה לקדם את היישום הגלובלי של טכנולוגית שילוב של מים ודשן ומאידך גיסא, היא מגיבה באופן פעיל לאסטרטגיה הסינית "חגורה אחת דרך אחת" ובך נהית נציגה של שיתוף הפעולה בין סין לישראל.

במשך 20 השנים האחרונות, השיגה קבוצת קינגנטה טכנולוגיות ליבה רבות בענף החקלאות ונתנה את כוון הפיתוח של החקלאות. בשנים האחרונות מפתחת קבוצת קינגנטה טכנולוגיות ביו-אנרגיות גלובליות חדשות ומוצרי מיזוג קרקע באמצעות מומחים ומוסדות של מומחי הקרקע הבכירים בעולם. טכנולוגיות אלה מסייעות לחקלאים במדינות רבות בעולם, כולל סין, לייצר הכנסות.

נמסר כי הנושא של אגריטק ישראל היא בחסות משולבת של משרד החוץ הישראלי, משרד הכלכלה ומשרד החקלאות. תערוכה זו משכה אלפי אנשים ואנשי מקצוע מתחומים חקלאיים שונים ברחבי העולם.

דילוג לתוכן