fbpx

בקייקי כפר בלום מציינים 33 שנות פעילות

בטקס רב משתתפים ובנוכחות הרב שניאור וראשי המועצות גיורא זלץ מהגליל העליון ובני בן מובחר ממבואות החרמון נחנך מבנה המשרדים החדש של קייקי כפר בלום.

צילומים שגב דהן מת למגנט.

השניים בירכו ופרגנו על המוגמר. מדובר במבנה דו-קומתי בו ירוכזו כל משרדי הנהלת האתר. על עיצוב הפנים עמלה טל קסל בת כפר בלום ותושבת בית הלל שבנועם ובטוב טעם בחרה את הסגנון שייצר הרמוניה, רוגע ושקט, רגע לפני עונת הקיץ שצפויה להיות עמוסה במבקרים.

קייקי כפר בלום, אתר השייט הוותיק, יציין השנה שלושים ושלוש שנות פעילות. הנהלת האתר שוקדת כל העת לשדרג, לחדש ולמנף את המקום. הפעם הנשכרים הם בעיקר צוות האתר המיומן והמקצועי שנותן את כל כולו בעבודה ובשירות מסור למאות אלפי מבקרים שפוקדים את האתר מידי שנה.

גיא ירמק, מנכ"ל קייקי כפר בלום: "המעבר למבנה המשרדים החדש, עבורנו הוא צעד חשוב, מדובר במרכז הכוח שלנו כארגון, אני רואה חשיבות אדירה בכך שסביבת העבודה שלנו הפכה להיות נעימה ומיטבית. בהזדמנות זו אני רוצה לברך את כל השותפים למלאכת הבניה, התכנון והעיצוב, לראשי המועצות ולקולגות שלנו שהגיעו לכבד וכמובן תודה ענקית לצוות המסור שלנו בקייקי כפר בלום שרואה במקום עבודתו בית שני. כעת יהיה לנו נעים ונוח".

דילוג לתוכן