fbpx

השר כץ הנחה את רכבת ישראל שלא לבטל או לצמצם את שירות הרכבות לכרמיאל

החלטת רכבת ישראל לקצר את מסלול הרכבות מכרמיאל לתל אביב ובאר שבע ולהעבירו מחיפה מרכז השמונה – באר שבע, עוררה את זעמם של תושבי נצפון.

 שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, התערב והנחה הבוקר את יו"ר רכבת ישראל, דן הראל, שלא לבטל או לצמצם את שירות הרכבות לכרמיאל, ולהציג בפניו אלטרנטיבה אחרת במסגרת ההיערכות לפתיחת קו הרכבת המהיר לירושלים. 

"הרכבת לירושלים היא פרויקט לאומי בעל חשיבות עליונה לחיזוק ירושלים, בירת ישראל, ויש לעשות הכל כדי להוציאו לדרך. עם זאת, חיבור הפריפריה בגליל ובנגב, כולל קו הרכבת לכרמיאל, הוא יעד חשוב אותו קידמתי, ואני ממשיך לקדם מול התנגדויות רבות ואין לפגוע בו." אמר השר כץ.

יצוין כי שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ הביא את הרכבת לראשונה לכרמיאל ולפריפריה בצפון ובדרום, ומנע כוונות להקפיא למשך שנים את הרכבת לכרמיאל ורכבת העמק וקווי רכבת נוספים בפריפריה, ועכשיו השר כץ מביא את הרכבת המהירה גם לירושלים לאחר עיכובים של שנים רבות. 

"ההחלטה על ביטול הרכבות הישירות היא שערורייה, שוב ממשלת ישראל זנחה את הפריפריה. במקום לתת עדיפות לחיבור הצפון והדרום למרכז הארץ הגדילה ממשלת ישראל את מרחק הנסיעה", אמר, ראש עיריית כרמיאל, עדי אלדר לפני התערבות השר כץ .

דילוג לתוכן