fbpx

בני בן מובחר: "אולם הספורט החדש במבואות חרמון ייתן מענה לכלל האוכלוסייה"

המועצה האזורית מבואות החרמון נמצאת בפיתוח מואץ בכל התחומים ועל כך יעידו הפרויקטים החשובים שנבנים ברחבי המועצה. אחד מהפרויקטים הוא אולם הספורט המודרני שנבנה בהיקף של כ – 11.5 מיליון שח. אולם שישמש את בית הספר "רמת כורזים" במהלך שעות היום ואת יתר הציבור במבואות החרמון בכלל.

גודל האולם כ- 1400 מ'ר ותוכנן על ידי אברהם קוריאל .אולם עם תגמירים מודרניים,  קירות עם בידוד אקוסטי תאורת מתאימה לתחרויות, מושבים מתקפלים טלסקופית עם אפשרות פתיחה של עד 500 מקומות.

נגיש  לכל האוכלוסיות ,גג מבודד עם אופציה לניצול סולרי בגג, חדר חוגים ,מלתחות לשחקנים  ושופטים כולל שירותים ומקלחת, מחסן ציוד, מערכת מיזוג מתקדמת וחניה בשפע. על פי הערכות אנשי המקצוע ולבקשתו של ראש המועצה, בני בן -מובחר האולם יפתח עוד השנה. מנהל הפרויקט מטעם חברה הכלכלית של השלטון המקומי, יורם וויצמן מסר כי במועצה האזורית מבואות החרמון כיוונו הכי גבוה שניתן והתוצאות נראות בשטח.

ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן -מובחר : " אני שבע רצון מקצב התקדמות הבנייה. האולם החדש נותן מענה לכלל האוכלוסייה שנאלצה לחפש אפשרויות במועצות השכנות. אני תקווה שבנייתו של האולם תסתיים עוד השנה לפי התכנון המקורי". 

דילוג לתוכן