fbpx

שבוע לפני משחק העונה: חצור דורסת – טובא מגמגמת

שבוע לפני משחק העונה בין השכנות לטבלה ובאזור הפועל בני טובא לקבוצת מ.ס. חצור, איבוד נקודות מיותר לטובא במשחקה הביתי מול כפר סמיע, 0:0. לעומתה ממשיכה חצור בדריסת יריבותיה ולאחר שמחצה בשמינייה את דיר אל אסד הביסה בחוץ את אחווה סכנין,4:0.  

לפני הניצחון של חצור – מכבדים את זכרו של רגב כהן.

טובא שהגיע למשחק עם מומנטום מצויין יכולה להיות מאוכזבת מאי יכולתה לכבוש ולצבור 3 נקודות חשובות. חצור הגלילית היא הנהנת העיקרית מאיבוד הנקודות של, טובא וסמיע. חצור של המאמן טל אסור במחצית שנייה מצוינת הנחילה בסכנין, הפסד ראשון העונה לקבוצת מכבי אחווה המקומית. המשחק החל לאחר דקת דומיה לבן חצור, רגב כהן שנפטר באופן מפתיע. לחצור כבשו:נתי גולני, יאיר שריקי (שערו השישי העונה) ומאי מלול – צמד. השוער הוותיק אושרי לוי שמר על רשת נקייה גם במשחק זה. בלט במיוחד בשחקני חצור, עמית פלכטמן. המשחק בין טובא ( 13 נקודות ) המדורגת שנייה וחצור (12) מבטיח גם קרב מעניין ומסקרן בין שני השוערים הלאומיים לשעבר, אייל וקראט ואושרי לוי. את הטבלה מוליכה, צעירי סכנין עם מאזן מושלם של 15 נקודות מחמישה משחקים. סכנין הביסה 5:0 את בני בענה. 

קבוצת הפועל מרום הגליל חזרה ממשחק החוץ שלה מול הפועל תרשיחא עם 3 נקודות, לאחר ניצחון נאה, 2:1. במחזור הבא תארח מרום הגליל את ביר אל מכסור. 

דילוג לתוכן