fbpx

הרשות לפיתוח הגליל תשקיע 700 אלף שח בהקמת עמדות הסברה קוליות באתרי תיירות בגליל

הרשות לפיתוח הגליל השקיעה 700 אלף שח בפרויקט "מסבירנים", במסגרתו יוקמו 18 עמדות הדרכה קוליות באתרי תיירות ברחבי הגליל. הפרויקט צפוי להסתיים במהלך 2019.

בין האתרים – בית הכנסת העתיק בשפרעם, אתר רבי יוחנן הסנדלר במירון, הכנסיה המרונית בגוש חלב, בית הכנסת העתיק בגוש חלב. אתר רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה ועוד.

העמדותיספקו הסבר קולי בשלושה ערוצים – ערוץ דובר עברית, ערוץ דובר אנגלית לתיירים וערוץמיוחד לילדים שימחיז עבורם קולית את הסיפור ההסטורי.

בחלק מהאתרים שולבו אמצעים נוספים המרחיבים את אפשרויות ההתרשמות מהאתר כמו משקפות או מפות פנורמיות עם שרטוט פניה נוף המאפשרות למטיילים להבין ולהכיר את הנוף סביבם.

עופרי סיידה מנהל פרויקטים הרשות לפיתוח הגליל: "הגליל מציע שפע של אתרי מורשת והיסטוריה ארוכה המיועדת לכל הזרמים והדתות בכל הגילאים. העמדות הקוליות יספקו הנגשה של המידע לכלל ציבור המבקרים, בקלות ובנוחות לטובת חווית ביקור איכותית,המותירה חותם חיובי ממושך".

שלומי אטיאס מנכל הרשות לפיתוח הגליל: "הפרויקט הוא חלק מ"נתיבי דעת", סדרת פרויקטים לשיפוץ ושדרוג קברי תנאים ואתרי מורשת של כל הדתות ברחבי הגליל פרויקט זה ישפר מאוד את חווית הביקור ואת כמות המבקרים באתרים הללו. הרשות רואה במסבירנים פרויקט דגל בסדרה זו ולכן בחרה להתחיל בו".

דילוג לתוכן