fbpx

המגרש בחצור אושר ומוכן למשחק העונה – מאבק ראש בראש מול סכנין

עיתוי מצוין לקבוצת מ.ס. חצור. ההתאחדות לכדורגל אישרה את המגרש העירוני ולפי כך תוכל לקיים את משחק העונה מול המוליכה, צעירי סכנין במגרשה הביתי ביום שישי בשעה 12:00. 


ניצחון לחצור השנייה בטבלה ישווה את המאזן למוליכה מסכנין שכאמור טרם הפסידה העונה. האורחת מסכנין עם מאזן מושלם של 10 ניצחונות וללא הפסד, כבשה עד כה 38 שערים וספגה שער בודד. בקבוצה משחקים שחקנים שגדלו במחלקת הנוער של בני סכנין, כולל מלך שערי הקבוצה, אמיר טרביה. מאמנה רזק גנאים של הקבוצה אף אימן במחלקת הנוער והילדים בבני סכנין. במחזור האחרון, הביסה, סכנין במשחק בין הבלתי מנוצחות את כפר סמיע,0:3 והרחיקה אותה מהפסגה מרחק של 7 נקודות. 

אין ספק שלקבוצתו של מאמן חצור טל אסור מצפה משחק לא קל. יחסי הכוחות הם דווקא לטובת חצור, מלבד יתרון הביתיות, משחקים בה שחקנים עם ניסיון רב וצעירים מוכשרים. בשער הקבוצה, אושרי לוי על תקן המבוגר האחראי שמאז שהצטרף לשורותיה רשמה חצור, שבעה ניצחונות רצופים.  ניסיון רב גם לישראל דרור, מאור בן לולו, שחק דהאן, נתי גולני, איליה זאיקה ומלך שערי הקבוצה, יאיר שריקי. בחלק הכשרוני, אפשר למצוא את, עמית פלכטמן, אוראל אטיאס, לירון כהן, מאי מלול (מלך שערי הליגה בנוער 2017), שי אלון, ערן אלול, שלומי אסרף, גילי שושן ובן שמואלי שכבש את השער הבודד עם שריקת הסיום של המחצית הראשונה. שער יקר שהקנה ניצחון חשוב על בני בענה, 1:0. 

צילום: דף הפייסבוק של בן שמואלי.

בטובא המדורגת במקום השלישי במרחק 5 נקודות מהמוליכה, יעקבו אחר המשחק.  טובא שתארח בשבת ( 12:00) את ביר אל מכסור, תהיה מוכנה לחלוקת נקודות שווה בין חצור לסכנין. במחזור האחרון, הביסה טובא בחוץ את הפועל תרשיחא, 4:1 משערים של פאדי בדארני ( צמד), וייזן מרעי (צמד). 

הפסד רביעי ברציפות להפועל מרום הגליל. קבוצתו של משה שלי, הפסידה בשעב לקבוצה המקומית,0:2. במחזור הקרוב הקבוצה חופשית. 


דילוג לתוכן