fbpx

מבצע מצולם של המשטרה הביא ללכידת אופנועים באזור בירנית

במסגרת מאבק המשטרה כנגד נהיגה מסוכנת ופורעת חוק ובעקבות תלונות התושבים באזור אלקוש ובירנית. נערך בסוף השבוע אחרון פעילות ממוקדת יזומה בכביש הצפון 8944 כנגד אופנועים ורכבים משופרים אשר מנצלים את הפיתולים והישורות בכביש לנהיגה ספורטיבית מהירה המסכנת את חייהם את חייהם וחיי משתמשים אחרים בדרך ופוגעת באיכות חייהם של תושבי האזור.

במסגרת הפעילות הוצבו במקום 17 מצלמות טקטיות שצילמו את המתרחש בכביש ותיעדו את הנהיגה הפרועה. המצלמות בעלות רזולוציה גבוהה משדרות את תיעוד העבירות און ליין ובהמשך ישלחו לעבריינים דוחות תנועה בדואר.

בנוסף שוטרי משטרת ישראל נפרסו במקום הסבירו לרוכבים על הסכנות בנהיגה ספורטיבית ומהירה בכביש ציבורי שאינו מיועד לכן וכן ונרשם דוח תנועה לרוכב אופנוע שביצע עקיפה על קו הפרדה רצוף ודו"ח נוסף לרוכב שנהג ללא לוחית זיהוי אחורית.

כביש 8944 הוא כביש מוכר לרוכבי אופנועים ורכבים ספורטיבים אשר מגיעים איליו מידי שבת מכל הארץ בכדי לבצע רכיבה מהירה ומסוכנת. בשל כך מתקיימים בו מבצעי אכיפת תנועה לעיתים קרובות. בעקבות פעילות המשטרה בשעות הבוקר במהלך השבת נרשמה ירידה חדה בקרב הנהגים והאופנוענים שהגיעו למקום.

משטרת ישראל תמשיך בפעילותה למניעת תאונות הדרכים באמצעות אכיפת חוקי התנועה ותוך שימוש באמצעי טכנולוגים מתקדמים.

הכביש הציבורי אינו מקום לנהיגה ספורטיבית. כל החלקה או איבוד שליטה עלולים להיגמר במוות או פציעה קשה, על המבקשים לנהוג באופן ספורטיבי לפנות למסלולים המוסדרים המיועדים לכך.

דילוג לתוכן