fbpx

זוגיות מנצחת: אסתר ויהונתן מצפת הזוכים של "MKR המטבח המנצח"

בתום מותחן צמוד ומרתק בעונה הראשונה של תוכנית הבישול של קשת MKR המטבח המנצח בהנחיית, חיים כהן ורותי ברודו. אסתר ויהונתן מיר מצפת, הם הזוכים הגדולים.

צילום: יחסי ציבור.

דרכם של הזוג החביב הברסלבי מצפת שמאלמוניות גמורה הפכו לזוג המפורסם במדינה הייתה לא קלה. השניים שחגגו בראשית השבוע מסיבת ברית מילה לבנם הרביעי בבית הכנסת " שם ועבר " בצפת הגיעו לתחרות הריאליטי כדי להגשים חלום ולקבל הזדמנות שנייה לפתוח מסעדה משלהם לאחר שבדרך הם הודחו והוחזרו בגלגל הצלה.

באירוע הגמר החגיגי אסתר ויהונתן ששבו את הקהל בבית השאירו את המריבות הזוגיות מחוץ למטבח, וכנראה שהשופטים הרגישו את זה גם במנות עצמן. למנה ראשונה הם הגישו במסעדה את ה"ניו-פריקסה", מנה פופולארית בצפת שמיקמה אותם במקום הראשון בטבלה כבר מההתחלה. למרות היתרון שצברו, אסתר ויהונתן לא נכנסו לשאננות ושמרו על המקום הראשון גם במנה העיקרית.

אבל כמו שכבר למדנו לאורך העונה, ב"MKR המטבח המנצח" הכל יכול להתהפך. בדיוק כשהיה נראה שהתחרות הכי צמודה של אסתר ויהונתן היא מול חי ולבנה, היו אלה דווקא ללי ושמרית שקטפו את המקום השני והמכובד. "אוהבים אותכם ומודים לכולם לכל אחד ואחת שפרגנו ומפרגנים מי יתן והשם יתברך יגשים את משאלות ליבכם לטובה בזה ובבא אמן ואמן", כתב יהונתן מיר בדף הפייסבוק שלו. אז מזל טוב לגאוות הגליל שנכנס ללב ופתח לנו את התיאבון!

דילוג לתוכן