fbpx

במשרד החינוך ועיריית צפת סיכמו על הרחבה משמעותית של פעילות התרבות בבתי הספר בעיר

סל התרבות של תלמידי צפת בבתי הספר יגדל באופן משמעותי ויכלול כ-25 מופעים בתקציב של כ-270 אלף שקל – גידול של 40% אשתקד, כך סיכמו אנשי משרד החינוך ועיריית צפת.

הצדדים סיכמו על הרחבה משמעותית של פעילות התרבות בבתי הספר בעיר. לאור דרישת ראש עיריית צפת שוקי אוחנה להרחיב את פעילות התרבות לכמות גדולה יותר של תלמידים, התקיימו לאחרונה שיחות עם משרד החינוך, בסיומם הוחלט על הרחבת פעילות ׳סל תרבות׳ באופן משמעותי לרווחת תלמידי צפת.

על פי התוכנית החדשה שאושרה, בשנת תשע״ט ישתתפו בפעילות 4,330 תלמידים. בתכנית משתתפים תלמידי בתי הספר היסודי והעל יסודי, הזוכים לפעילות תרבותית במגוון תחומים-אומנות, מוזיקה, תיאטרון, ספרות ומחול, בהתאם לתוכנית שגובשה על ידי אגף החינוך בעיריית צפת ובשיתוף מנהלי בתי הספר.

"מדובר בתכנית חשובה ומשמעותית המשדרגת את ארגז הכלים שמוענק לתלמידים. באמצעות פעילות זו התלמידים ייחשפו לפעילות תרבותית, ירחיבו אופקים, יהיו סבלניים יותר, עם רמת קשב גבוהה ויזכו לנקודת ראות חדשה והבנה של מציאות מורכבת", אמר שוקי אוחנה ראש עיריית צפת ויו"ר מחלקת החינוך.

מנהלת, המחוז במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, הוסיפה כי בשיח שלה עם ראש העיר שוקי אוחנה מצאה ראש עיר מחויב מאד לנושא החינוך ועל כן המחוז יסייע ככל הניתן לקידום כל הקשור בכך.

דילוג לתוכן