fbpx

בסכנה: הפסד לצפת מול רמת השרון עלול להשאיר אותה מחוץ לפליאוף

קבוצת מ.ס. דניאל צפת ממשיכה לזגזג בליגה. הקבוצה ספגה את הפסדה השישי העונה ועשויה למצוא את עצמה מחוץ לפליאוף העליון כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה.

צפת המדורגת במקום הרביעי, שוב כשלה מול קבוצות הממוקמות אחריה בטבלה. מעודדת מניצחונה הביתי על כפר יונה, ידעה שאסור לה לחזור מהפסד בחדרה. כבר במחצית הראשונה, היה ברור שצפת תפסיד לחדרתים שהוליכו במחצית בהפרש של 25 הפרש, 31:56. בסיום ניצחון משכנע למכבי חדרה, לה זה היה ניצחון שלישי ברציפות, 83:102.

ההפסד לחדרה, עלול לסבך את צפת במחזורים שנותרו במידה וצפת לא תנצח את המשחק הביתי הקרוב (20:00) את קבוצת מ.ס. רמת השרון המתמודדת בצוותא עם צפת על המקום הרביעי והכרטיס האחרון לפליאוף. רק ניצחון על רמת השרון המדורגת במקום החמישי במרחק של נקודה מצפת, יקרב את צפת למטרתה. לצפת יש יתרון מהניצחון ברמת השרון ב-7 הפרש מהמשחק בסיבוב הראשון. הפסד ביתי לרמת השרון מעל 7 נקודות יביא למהפך בטבלה והקבוצות יחליפו מקומות. במידה וצפת תפסיד עד 7 היא תצטרך לסיים את העונה עם מאזן נקודות על מנת להעפיל לפליאוף.

המשחקים שנותרו לצפת עד תום העונה: רמת השרון – בית. הפועל מעלות – חוץ. הפועל עכו – בית. נצרת עילית – חוץ. המשחקים שנותרו לרמת השרון: מ.ס. צפת – חוץ. כפר יונה – חוץ. עמק חפר – בית. מכבי חדרה – בית.

דילוג לתוכן