fbpx

בחברת החשמל מגלים עניין במיזם של תלמידי הרב תחומי בצפת

תלמידי בית הספר הרב תחומי בצפת, הצליחו לעורר עניין אצל אנשי חברת החשמל שהגיעו לצפת לפגישת עבודה עם ראש העיר,שוקי אוחנה.

צילום: יוסי וייס

סמנכ"ל חברת החשמל, אורן הלמן, צפה בפרזנטציה מרשימה שהציגו התלמידים על מיזם בתחום החשמל שפיתחו במסגרת לימודיהם. המיזם "עיר חכמה טכנולוגית ומתקדמת" שמטרתה קידום התייעלות אנרגטית בשילוב קידמה כדרך חיים תטופל במסגרת הפעילות הקהילתית של חברת החשמל בנושאי איכות הסביבה וקיימות.

במהלך הפגישה עם ראש עיריית צפת שוקי אוחנה סיכמו השניים על שיתופי פעולה בצפת. במהלך הפגישה הציג אוחנה את הפעולות שביצעה עיריית צפת בתחום ההתייעלות האנרגטית לרבות החלפת תאורת הרחוב לתאורת לד, שימוש בחיישנים בפחים המוטמנים החדשים ותוכניות עתידיות להחלפת המזגנים במוסדות החינוך והתקנת גגות סולאריים.

אוחנה סיכם עם הסמנכ"ל על סיוע לתחום הרווחה בעיר באמצעות הרצאות והעברת מיידע למטופלי הרווחה בעיר במיצוי זכויות, דרכים לחסוך בחשמל וכדומה. בשורה נוספת לתושבי צפת יצאה מפגישה זו עם ההחלטה על הרחבת פעילות תכנית 'נתיב האור'המאפשרת לתלמידי מוסדות החינוך בעיר להיחשף לעולם החשמל וללמוד את התחום.

אורן הלמן, סמנכל שיווק ורגולציה בחברת החשמל אמר: "אנו פועלים עם הקהילה בכל רחבי בפריפריה החברתית והגיאוגרפית ובמגזרים. בפרוייקט זה אנו מיישמים את נושא הקיימות – הדאגה לדורות הבאים כחלק מהמחוייבות והאחריות שלנו. הפרוייקט להתייעלות וחיסכון בחשמל חשוב ותורם לאיכות הסביבה, לאיכות ושמירה על נקיון האוויר וכן עצם הידע שאתם רוכשים לחיסכון- מצמצם את חשבונות החשמל שלכם ותורם להוריכם".

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "גאווה גדולה לראות את ילדי העיר מפתחים מייזמים מרשימים מסוג זה שהוצג לנו על ידי תלמידי הרב תחומי. שיתוף הפעולה עם חברת החשמל יאפשר לנו להרחיב את התוכניות החינוכיות בתחום וכן לסייע באמצעות מחלקת הרווחה לתושבים".

דילוג לתוכן