fbpx

מחזקים את צפת: משרד הפנים יקדם פרויקטים במיליוני שקלים

הקשרים וההתרוצצות של ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה למשרדי הממשלה ממשיכה להניב פירות. משרד הפנים ועיריית צפת סיכמו על קידום פרויקטים ומיזמים כלכליים לחיזוק העיר צפת. בתום פגישת עבודה של ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, צוותו וצוות משרד הפנים, הוחלט על קידום מספר תכניות ומיזמים לחיזוק העיר צפת.

צילום : עיריית צפת.

לאחר פגישת מנהלי האגפים במשרד הפנים יחד עם בכירי עיריית צפת הוחלט על קידום 'תכנית המראה'. במסגרת תכנית ההמראה ישקיע משרד הפנים 15 מיליון שקלים במיזמים כלכליים שימצאו ככאלה המתאימים לצפת ובעלי פוטנציאל להניב הכנסות ופעילות כלכלית ענפה בעיר.

במידה והעלות  הכוללת תהיה גבוהה יותר, במשרד הפנים יאפשרו לעיריית צפת לקחת הלוואה בסכום של 15 מיליון שקלים נוספים. מטרת תוכנית זו הינה להניב רווח כפול לעיריית צפת: מצד אחד פיתוח העיר ובמקביל גם יצירת מקור הכנסה נוסף לשוטף .

תכנית נוספת  עליה הוחלט הינה 'תוכנית המצויינות בהון האנושי'. בעיריית צפת העלו את הצורך בתכנון עתידי של מבנה הארגוני של רשות  במסגרת זו סוכם על הכללת צפת בתוכנית המצוינות לתכנון והכנת צפת אל העתיד. במסגרת זו, יקצה משרד הפנים כ- 3 מיליון שקלים למינוי יועצים ארגוניים שיאפשרו לצפת לקדם תוכנית פיתוח ומצויינות וכמו כן תקציבי פעילות ליישום . בין התחומים בהם יגוייסו יועצים- כלכלי בפן המסחר והתעשייה לחיזוק המסחר בצפת, תיירות לפיתוח המוצר התיירותי בצפת, יועץ להון אנושי ופיתוח כ"א ועוד. "באמצעות תוכניות מסוג זה ניתן יהיה לקדם את העיר צפת, להערך אל העתיד ולהזרים משאבים וכספים לפיתוחה של צפת ושגשוגה", אמר, ראש העיר,שוקי אוחנה.

דילוג לתוכן