fbpx

מלגות ב-2.5 מיליון ש"ח יחולקו לסטודנטים בצפת – היוזמה של העירייה והמרכז לצעירים

שיפור משמעותי בתקצוב המלגות לסטודנטים בני העיר צפת לעומת השנה החולפת. בעיריית צפת ומרכז צעירים פעלו באינטנסיביות רבה על מנת לאפשר הגדלה משמעותית של המלגות ב-25 אחוז ויעמוד על 2.5 מיליון שקל.

צילום ארכיון: מכללת צפת.

שוקי אוחנה,ראש עיריית צפת המשמש גם כיו"ר מחלקת החינוך ראה צורך בהגדלה משמעותית של המלגות במטרה לאפשר מבחינה כלכלית ליותר תושבים לצרוך השכלה אקדמאית ופעל לגידולו. המלגות מוענקות לסטודנטים לתואר ראשון, תואר שני, לומדי הוראה והחל מהשנה גם להנדסאים כאשר הסטודנטים מצידם תורמים לקהילה המקומית בשעות התנדבות במגוון רחב של גופים ופרויקטים חברתיים בצפת.

משמעות הגדלת התקציב בכחצי מיליון שקלים הינה תוספת של כ- 50 מלגות חדשות ל-50 סטודנטים נוספים. בסך הכללי ייהנו ממלגות כ-250 סטודנטים כאשר כל אחד יקבל כ-10,000 שקלים, שכר לימוד אוניברסיטאי שנתי. נושא המלגות הינו בתיכלול של מרכז צעירים, שם ניתן לקבל את המידע על כלל המלגות שניתן לקבל, תאריכי הגשת מועמדות, תנאי סף וכדומה. כמו כן שותפים לעשייה הינם: מכללה אקדמית צפת, נטועים, תוצרת הארץ ופרח.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "לצד הפעולות שאנו נוקטים לחיזוק מערכת החינוך והחינוך הבלתי פורמאלי בעיר אני רואה חשיבות רבה ברכישת ההשכלה הגבוהה. המלגות יאפשרו ליותר סטודנטים ללמוד, להשכיל ולהתפתח ויאפשרו ללומדים שקט כלכלי".

דילוג לתוכן