fbpx

ההורים ברב תחומי צפת חוששים שהזוכה במכרז הניהול יוריד שעות לימוד בעירייה מרגיעים:"אוחנה לא ייתן ידו לכך"

עיתון "חדש בגליל" חשף לפני כחודשיים על כך שרשת "אורט" עשויה להחליף את רשת עמל בניהול בית הספר הרב תחומי כחלק ממדיניות עיריית צפת לרענון רשתות מובילות וותיקות בניהול בתי הספר בעיר. ההחלטה על הזוכה במכרז לניהול בית הספר בחמש השנים הקרובות צפויה להיות בימים הקרובים.

צילום ארכיון: מתוך דף הפייסבוק של שוקי אוחנה.

בוועד ההורים של בית הספר, עוקבים מקרוב ומודאגים מכך שתנאי המכרז של רשת "אורט" פוגעת בתלמידים. בישיבת חירום דחופה וסוערת שנערכה אתמול (שני) ע"י ועד ההורים חוששים ההורים שבכוונת רשת אורט להחסיר כ-40 שעות לימוד. ההורים שלטענתם גם התבשרו שמנהל בית הספר, עופר זעפרני ככל הנראה לא ממשיך הוציאו מכתב בחתימתם לראש העיר, שוקי אוחנה ולמנהלת המחוז במשרד החינוך ובו הם מביעים את התנגדותם לכך.

לכתבינו נודע מגורם בעירייה כי אוחנה המשמש כיו"ר אגף החינוך בעירייה לא ייתן ידו לכך. עוד מדגיש אותו גורם כי ככל הנראה שישנם אינטרסנטים הפועלים לטובת רשת עמל שניהלה את בית הספר ב-28 שנים האחרונות על מנת להתסיס את ועד ההורים. כמו כן נמסר לכתבינו כי מעמדו של זעפרני אינו סופי ולא מן הנמנע שהוא ימשיך שנה נוספת.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: ״ההחלטה לצאת למכרז הינו במטרה לשפר ולחזק את מערכת החינוך בצפת כחלק ממהפכת החינוך שאנו מובילים. גורמים בעלי אינטרס מפיצים שמועות שקריות היוצרות חששות ודאגות אך אני אומר להורים ולמורים- תסירו דאגה מלבכם. כאיש חינוך הרואה בחינוך תחום מרכזי ועיקרי, החלטתי להשאיר את תיק החינוך בידיי, מידי שבוע אני פוקד את מוסדות החינוך ונפגש עם הצוותים במטרה לשפר ולייעל את המערכת ולדאוג לעתיד ילדינו. אני יכול להתחייב כי המהלך לא יפגע במערכת או בתלמידים, ההפך הוא הנכון. מדובר בכלי נוסף שיאפשר לנו לשפר את תפקוד המערכת, לחזק את בית הספר ולהעניק לילדנו כלים טובים ונרחבים הרבה יותר!״

ממשרד החינוך נמסר: "עיריית צפת, ככל רשות, מחויבת בהתאם לחוזר מנכ"ל לפתוח מידי 5 שנים מכרז לניהול בית הספר הרב תחומי. המכרז כפוף לחוקי המכרזים. ועד ההורים איננו חלק מתהליך המכרז.

דילוג לתוכן