fbpx

עשו כבוד: מוקירים את פועלה של קק"ל בעדה הדרוזית

תנועת הנוער הדרוזית ערכה אירוע הוקרה לקרן קימת לישראל על תרומתה רבת השנים לעדה הדרוזית בכלל ולתנועת הנוער בפרט.

צילום: סוכנות ג'יני – מערך ההסברה של קק"ל.

האירוע המיוחד נערך ביישוב פקיעין שבגליל העליון בהשתתפות המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית השייח מואפק טריף, ראשי תנועת הנוער הדרוזית, חניכים וחניכות, מזכ"ל מועצת תנועות הנוער נפתלי דרעי ונציגים מקק"ל – מנהל חטיבת החינוך שר שלום ג'רבי, מנהל מרחב צפון ד"ר עמרי בונה, מנהל מחלקת החינוך במרחב צפון דני פדידה ורכזת קהילה ויער פנינה לבנון.

חניכי וחניכות תנועת הנוער הדרוזית קיבלו את האורחים במופע תופים ססגוני, לאחריו התכנסו המשתתפים באולם במתנ"ס פקיעין בו נערך האירוע. הנואמים ציינו את הקשר רב השנים בין העדה הדרוזית לקק"ל, שיתוף הפעולה הפורה והערכים הזהים לאהבת הארץ, שוויון, שורשים, קבלת האחר ושמירה על הטבע ואיכות הסביבה.

קק"ל פועלת המון בקרב העדה הדרוזית ויחד הם מקיימים מגוון פעילויות משותפות כמו צעדת 'ברית אחים-ברית חיים' – אירוע המציין את הקשר הייחודי בין קק"ל והעדה הדרוזית, פעילויות ביערות, מחנות קיץ ואירועים שונים. כמו כן ישנם שיתופי פעולה רבים כמו באירוע הספורט 'בשביל הבנים הדרוזים' – אירוע להנצחת זכרם של מאות הלוחמים הדרוזים שנפלו במערכות ישראל.

"אנחנו מוקירים את פעילותה של קק"ל בקרב העדה הדרוזית ועל שיתוף הפעולה העצום בינינו. יש לנו ערכים משותפים ומורשת של נתינה וחינוך צעירים", אמר באירוע מנהיג העדה השייח מואפק טריף, "אנו מודים לקק"ל על תמיכתה בתנועת הנוער הדרוזית ועל חיזוק הקשר בין הנוער היהודי לנוער הדרוזי".
מנהל חטיבת החינוך בקק"ל שר-שלום ג'רבי הודה על האירוח והכבוד גם בשם היו"ר דניאל עטר. "קק"ל מחנכת לאהבת העם והארץ ומחנכת לשמירה על מסורת העדה הדרוזית. יש לנו מחויבות כלפי העדה הדרוזית על כל הנתינה שלה לעם היהודי. נמשיך להשקיע, לתת ולחזק את הקשר ושיתוף הפעולה", אמר ג'רבי. האירוע הסתיים בהענקת אות הוקרה מטעם תנועת הנוער הדרוזית ליו"ר קק"ל דניאל עטר (במקומו קיבל את האות שר-שלום ג'רבי), לנפתלי דרעי – מזכ"ל תנועות הנוער ולרים גדש – רכזת העדה הדרוזית בקק"ל.

דילוג לתוכן