fbpx

הידוק קשרים בין המכללה האקדמית בצפת לעירייה בעקבות ישיבת מועצת העיר במכללה

בתום ישיבת הנהלת מועצת עיריית צפת שנערכה במכללה האקדמית בצפת בה הועלו נשואים שונים לדיון, יצאו חברי מועצת העיר מלווים בפרופ' אהרן קלרמן, נשיא המכללה, עו"ד אריה הרמלין, יו"ר הועד המנהל, שלומי בן נון מנכ"ל המכללה וחיים דהן, סמנכ"ל לפיתוח, בינוי ואחזקה, לסיור ברחבי הקמפוס.

במהלך הסיור בהדרכתם של פרופ' קלרמן וחיים דהן, ביקרו חברי המועצה במעבדות הלימוד של החוג למדעי המעבדה הרפואית, בבית המדרש של המכללה, בספריית בית וואהל ובאודיטוריום, וסיימו את סיורם במתחם העבודות בבית בוסל של "מרכז לגסי הרטיג' להוראה רפואית". כמו כן שמעו סקירה על סיפורם המרתק של שני המבנים ההיסטוריים במכללה בהם: בית החולים רוטשילד-הדסה ובית החולים האנגליקני המשוקם בימים אלה.

בתום הסיור התכנסו שוב ראש עיר שוקי אוחנה, סגנו שלמה חדד וחברי המועצה הנכבדים לפגישה עם הנהלת המכללה, במהלכה סקר פרופ' קלרמן את ההתפתחות הפיזית והאקדמית של המכללה ותרומתה לעיר כלכלית, חברתית ותרבותית. כמו כן, מסר פרופ' קלרמן על החלטת המכללה בתיאום מל"ג לבחון אפשרויות לחדש  תכניות לימוד למגזר החרדי בעיר עבור נשים מהקהילה.

פרופ' אהרן קלרמן" היעדים של המכללה הם לפתח את המערכת האקדמית ע"י תוספת של תכניות לימוד, בעיקר לתואר שני, הגברת הפעילות המחקרית, בעיקר ע"י גיוס תקציבי מחקר חיצוניים, גידול במספר הסטודנטים מכל רחבי הארץ, והרחבת השת"פ עם הפקולטה לרפואה של אוני' בר-אילן, המרכז הרפואי  'זיו', העיר צפת ותושביה.

עו"ד אריה הרמלין, יו"ר הועד המנהל הדגיש בדבריו את הפעילות הקהילתית/חברתית שמקיימת המכללה ברחבי העיר צפת בתחומים של תרבות, חברה ותגבור רמת לימודים בקרב בני נוער מאותגרים, והתנדבותם של סטודנטים רבים לפעילות זו. במהלך המפגש הועלו נושאים שונים במטרה להדק את  שיתוף הפעולה בין המכללה לעיר צפת.


דילוג לתוכן