fbpx

כתב אישום נגד תושב הצפון – מכר סמים לקטינים

שוטרי משטרת ישראל עצרו לפני כשבוע תושב הצפון החשוד שסחר בסמים והדיח קטינים לשימוש בסם.הבוקר (שלישי) הוגש כנגד הנאשם באמצעות פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום בבית משפט המחוזי בחיפה.

צילום: דוברות המשטרה.

במסגרת המאבק המתמשך של משטרת ישראל נגד יצור והפצת סמים מסוכנים עצרה המשטרה את הנאשם (קיים צו איסור פרסום על פרטיו) בחשד להחזקת סמים שלא לצריכה עצמית, סחר בסמים והדחת קטין לסם מסוכן. בחיפוש בביתו נתפסו סמים מסוג קנאביס מחולקים ומוכנים להפצה כמו כן משקל אלקטרוני שנועד לשקול את הסם.

מחומר החקירה עלה כי הנאשם במועדים שונים נהג לסחור בסמים תמורת כסף ואף סיפק סמים לקטינים מסוג קנאבוס. מעובדות כתב האישום עולה כי הנאשם פגש את הקטינים לאחר תיאום עמם מראש, בגנים ציבוריים ובסמוך לביתו וסיפק להם את הסמים.

עם התפתחות החקירה שכללה איסוף ממצאים וגביית עדויות מהקטינים שרכשו מהנאשם את הסמים,החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בהתאם לבקשת המשטרה בבית משפט השלום בעכו.הבוקר הוגשו כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בחיפה.

משטרת ישראל נאבקת בנחישות בהפצת סמים מסוכנים בכלל ובדגש על בני נוער ופועלת בכל המישורים תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה במטרה למנוע את הפצת הסמים למען שלומו ובטחונו של הציבור.

דילוג לתוכן