fbpx

אבי נימני לילדי צפת:"תחלמו,תשאפו – אני חלמתי בגדול והגשמתי"

אומנם הילדים שהשתתפו באירוע טרניר הגמר החגיגי לליגת בתי הספר שנערך היום (שלישי) בבית מפעל הפיס נולדו מספר שנים לאחר לידתו של אורח הכבוד, אבי נימני, אך אין ספק שנכוחותו של מי שהיה כוכב נבחרת ישראל ומכבי ת"א בשנות ה-90 גרם להתרגשות והשראה לצעירים.

נימני שוחח עם התלמידים טרם האירוע ואמר: ״הייתי במקום שלכם והגעתי למקומות רחוקים כי חלמתי. בגל 8 השתתפתי המבחנים למכבי תל אביב, היו אלף ילדים שיחקתי ובא לי המאמן ואמר לי שהתקבלתי, זה היה הרגע הכי מרגש שחוויתי באותם ימים. תמיד חלמתי- גם בגיל קטן הצבתי מטרות גבוהות. בכוח האמונה עם עבודה קשה הגשמתי את החלומות ועמדתי במטרות. כישרון לא מספיק, צריך הרבה מרכיבים נוספים כמו עבודה והתמדה. המרכיב הכי חשוב זה כוח רצון״.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה חובב ספורט, מושבע:"לאורך הטורניר שמחתי לפגוש תלמידים לבושים בגדי ספורט ונרגשים מקיום הטורניר שמסמל את חזרת הספורט לעירנו. ראיתי חשיבות רבה בקיום אירוע גמר חגיגי יחד עם אחד מגדולי השחקנים בתולדות הכדורגל הישראלי- אבי נימני שבהרצאתו הכניס אמונה ותקווה שללא ספק יסייעו לילדים בעתיד. צפת מתחדשת ואנו יוצרים מגוון רחב של אירועי תרבות ופנאי והספורט הינו חלק בלתי נפרד מהחינוך הבלתי פורמאלי ויצירת התעסוקה לבני הנוער".

בעיריית צפת מציינים כי גם בשבוע הבא יתקיימו אירועי ספורט משמעותיים בצפת כאשר פסטיבל אקסטרים בהשראת נינג'ה ישראל יתקיים ברחבת השוק העירוני בין התאריכים 25-27.6. הפסטיבל יכלול שלושה מתחמים- מתחם פעוטות, מתחם ילדים ומתחם נוער ובוגרים.

דילוג לתוכן