fbpx

המשרד לפיתוח הפריפריה והגליל מסבסד את הקייטנות בצפת,חצור,ראש פינה ומבואות חרמון

זו השנה הרביעית שהמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מסבסד קייטנות קיץ במסגרת קול הקורא וזאת, בהתאם לבקשות שהוגשו על ידי הרשויות מעבר לחוק פיקוח קייטנות שבמסגרתו משרד הפנים קבע לפני כשנה מהן העלויות המקסימליות לקיום קייטנה עירונית ולפיהן, המחיר המקסימלי לקייטנת יום קצר של 5 שעות:689 ₪ והמחיר המקסימלי לקייטנת יום ארוך של 8 שעות:1,036 ₪ .

במשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל טוענים שהם ממשיכים לצמצם את הפערים גם בעלויות קייטנות הקיץ וביים אלה מעניק סבסוד לכ- 86 רשויות בנגב בגליל ובפריפריה החברתית, בהיקף של למעלה מ 20 מיליון ₪ ובכך מקל על הכיס של ההורים. הקייטנות נותנות מענה לכ- 130,000 ילדים בגילאי גן 3-6 (טרום טרום חובה, טרום חובה, חובה) שיהנו מקייטנות עם ימים ארוכים וקצרים, כאשר כל הורה מקבל סבסוד של 100 שקלים ליום קצר ו- 200 ₪ ליום ארוך. הורים לילדים המוכרים על ידי שירותי הרווחה ברשויות השונות מסובסדים 150 ₪ ליום קצר וב- 300 ₪ ליום ארוך. בין הרשויות: צפת, ראש פינה, חצור, קצרין, קרית שמונה ומבואות חרמון.

מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, אריאל משעל: "במטרה לאפשר להורים המתגוררים בנגב, בגליל והפריפריה החברתית לשלוח את ילדיהם לקייטנה, המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מסבסד בשנה הרביעית ברציפות קייטנות קיץ עבור כ- 130,000 ילדים ב- 86 רשויות בהיקף של למעלה מ- 20 מיליון ₪". משעל הוסיף: "אין שום סיבה שילד שגר בפריפריה לא יוכל ליהנות מקייטנות ופעילות פנאי מגוונת בדומה לילדים במרכז הארץ, לכן המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ממשיך לפעול לחיזוק תחום החינוך הבלתי פורמאלי ובתוך כך להעניק שיעורים פרטיים מקוונים ללא עלות,  חוגים בעלות של 50 שקלים בלבד לחוג באמצעות אופק מרכזי מצויינות שהוקמו על ידי המשרד בנגב ובגליל, להקים מאות גני משחקים חדישים ומשחקיות מסובסדות למען הילדים וההורים".

דילוג לתוכן