fbpx

אוחנה:"צפת נמצאת ברגע קריטי של הזדמנות לפיתוח ועלייה על דרך המלך"

הוקמה אגודת ידידי צפת לחיזוק קשרים ומינוף העיר

יוזמה חדשה של ראש עיריית צפת שוקי אוחנה תפסה תאוצה. ראש העיר החליט לייסד את אגודת ידידי צפת ולקדם שיתוף פעולה של אנשים אוהבי צפת שנולדו בעיר למען קידום העיר צפת.

במפגש הפתיחה שהתקיים בפקולטה לרפואה בצפת, ביומו השני של פסטיבל הלאדינו, השתתפו חברים חדשים רבים כאשר 36 אנשים, מבני צפת נרשמו עד כה לאגודת ידידי העיר. ראש העיר שוקי אוחנה:"העיר צפת נמצאת ברגע קריטי של הזדמנות לפיתוח ועלייה על דרך המלך, יש לנו מנועי צמיחה משמעותיים שצריך להעיר ולהניע, בכוונתי להחיות את אגודת ידידי צפת ולמלאה בתוכן כדי לחבר את חבריה לעיר צפת ולאפשר את השותפות בפיתוחה וקידומה של העיר. אני מברך אתכם על הנכונות להירתם ולסייע למען עירנו האהובה".

בין העקרונות שהוגדרו לפעילות אגודת ידידי צפת- האגודה תשמש כמכפיל כוח לקידום העיר, חיזוק קשרים ושיתופי פעולה, האגודה תפעל כחולייה מקשרת בין הפנים לחוץ בהתאם לצרכים העירוניים, תהווה וועדה מייעצת לראש העיר וכפורום מקצועי אובייקטיבי ובלתי תלוי בסוגיות אסטרטגיות, שגרירי העיר צפת ועוד.

חברי האגודה הינם ילידי צפת הנמצאים בעמדות מפתח ותפקידים בכירים היכולים לסייע לעיר צפת,  בעלי כישורים וקשרים משמעותיים לפיתוחה וקידומה של צפת. עשרות המשתתפים באירוע ייסוד האגודה ברכו על המיזם החשוב וציינו כי על אף שאינם תושבי העיר בהווה, הם חשים אחריות ומחויבות רבה להצלחת העיר צפת, ברכו את ראש העיר על הפעילות האינטנסיבית המתבצעת בתחומים השונים ומפיחים רוח חדשה וחיים חדשים בעיר ותקווה גדולה באוהבי צפת. "אפשר להוציא צפתיים מצפת, אבל אי אפשר להוציא את צפת מהצפתיים, אנחנו אוהבים את העיר ונעשה הכל לסייע לראש העיר להשיב את צפת לגדולתה" ציינו המשתתפים.

דילוג לתוכן